Η ίδια η McLaren λέει πως το νέο της δημιούργημα θα ανεβάσει την «απόλαυση της οδήγησης σε νέα επίπεδα». Η McLaren μας λέει πως αυτό το δραματικά σχεδιασμένο roadster θα ενταχθεί στην κορυφαία σειρά Ultimate Series σε περίπου ενάμιση χρόνο, και θα είναι βασισμένο στην αρχιτεκτονική που έφερε στον κόσμο την Senna και την 720S. Αυτό σημαίνει πως ο κινητήρας της θα είναι ο ίδιος ο μη-υβριδικός, twin-turbo V8 για να εξοικονομήσει μάζα και να αυξήσει την αναλογία ισχύος/βάρους.
Ενώ η Senna σπάει μυαλά με τα 1.309 κιλά και 789bhp της, αυτό το καινούργιο roadster θα είναι ελαφρύτερο –μάλιστα θα αποτελέσει την ελαφρύτερη McLaren που κατασκευάστηκε ποτέ – και θα έχει την ίδια απόδοση, οπόταν μπορείτε να φανταστείτε το αποτέλεσμα.
Θα διαθέτει ένα κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη, οπότε δεν υπάρχει χειροκίνητη επιλογή (μην τα βάψετε μαύρα, McLaren είναι, όχι «πειραγμένο» Evo). Το αφεντικό της McLaren, Mike Flewitt, δήλωσε «είναι εξαιρετικά δύσκολο σήμερα να σχεδιάσουμε ένα χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων σε ένα αυτοκίνητο μεσαίου κινητήρα με αυτή τη ροπή. Θα ήταν ένας εφιάλτης» και συνέχισε λέγοντας «έτσι, το επόμενο αυτοκίνητο μας που θα ενταχθεί στην σειρά Ultimate Series δεν θα είναι απλά μια δεύτερη έκδοση της Senna ή της Speedtail αλλά κάτι διαφορετικό. Γι ‘αυτό και βρήκαμε αυτή την ιδέα για ένα αυτοκίνητο, ένα ανοιχτό roadster. Δεν είναι υβριδικό – εξετάσαμε το ενδεχόμενο αυτό αλλά προσθέτει πολύ βάρος».
Πληροφοριακά, θα παραχθούν μόνο 399, με την τιμή να υπολογίζεται κάπου μεταξύ των £750,000 της Senna και των £2,1 εκατομμυρίων της Speedtail. Οπόταν να υπολογίζεται την ζημιά κάπου στις 1,5 εκατομμύρια λίρες, περίπου…