Πώς η Audi Sport διαμορφώνει τον χαρακτήρα των μοντέλων RS

Audi Sport RS

Audi R8 Coupé V10 performance quattroΤα μοντέλα RS της Audi Sport GmbH αποτελούσαν ανέκαθεν την κορυφή των μοντέλων της εταιρείας. Έχουν έναν ισχυρό χαρακτήρα που αποτελείται από ξεχωριστή σχεδίαση, πλήρη καθημερινή χρηστικότητα, κορυφαία απόδοση και συναρπαστική εμπειρία οδήγησης. Αυτό προκύπτει από μια αδιάκοπη εστίαση στις λεπτομέρειες από τους σχεδιαστές και τους μηχανικούς ανάπτυξης και δοκιμών και τελειοποιείται σε πολλές πίστες σε όλο τον κόσμο.

Η πίστα του Nordschleife στο Nürburgring είναι ένας θρύλος ανάμεσα στις πίστες αγώνων: Η διαδρομή των 20,832 μέτρων είναι από τις πιο απαιτητικές παγκοσμίως. Περισσότερο από το 80% της διαδρομής οδηγείται με πλήρη ισχύ. 8.000 χιλιόμετρα δοκιμών αντοχής εδώ ισοδυναμούν εύκολα με μια ολόκληρη ζωή ενός αυτοκινήτου, και μάλιστα στις ποιο απαιτητικές συνθήκες.

Audi RS Q8Ο Frank Stippler είναι ένας από τους ανθρώπους που γνωρίζουν καλύτερα την «Πράσινη Κόλαση». Ο 45χρονος γεννήθηκε στην Κολωνία και συνδέεται άμεσα με την ιστορία της Audi Sport. Εκτός από τις ικανότητές του, συνέβαλε επίσης και με την τεχνική του εμπειρία. Το τελευταίο μεγάλο επίτευγμα του Stippler ήταν ένας γύρος-ρεκόρ της θρυλικής πίστας με ένα RS Q8 το φθινόπωρο του 2019. Το ρολόι σταμάτησε μετά από 7 λεπτά και 42.253 δευτερόλεπτα  καταρρίπτοντας το δικό του ρεκόρ στην κατηγορία των SUV κατά 12 δευτερόλεπτα.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλες τις τιμές και εξοπλισμό όλων των αυτοκινήτων της AUDI

 

«Το Nordschleife αντιπροσωπεύει το απόλυτο τεστ αντοχής στο έργο ανάπτυξης και εξέλιξης ενός οχήματος», εξηγεί ο Oliver Hoffmann, Διευθύνων Σύμβουλος της Audi Sport GmbH. «Κάθε μοντέλο RS υποβάλλεται σε δοκιμές τουλάχιστον 8.000 χιλιομέτρων εδώ. Η πίστα μας παρέχει λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με την ανθεκτικότητα των ανταλλακτικών μας σε ακραίες συνθήκες και λεπτομέρειες σχετικά με την ανάρτηση», εξηγεί ο Hoffmann. «Τα οχήματα RS έχουν ισχυρό και μοναδικό χαρακτήρα: αυθόρμητη μέγιστη απόδοση οπουδήποτε και όποτε το επιθυμείτε και κορυφαία απόδοση σε μεγάλες διαδρομές. Αυτό είναι σημαντικό, καθώς πολλοί οδηγοί RS χρησιμοποιούν το αυτοκίνητό τους κάθε μέρα για επαγγελματικά ταξίδια αλλά και για οικογενειακές εξορμήσεις πολλών χιλιομέτρων. Είναι σημαντικό για κάθε χιλιόμετρο, ανεξάρτητα από το πώς οδηγείται, να είναι μια εμπειρία.

Η βελτίωση των μοντέλων RS βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη: Η θυγατρική της AUDI AG διαθέτει ήδη δώδεκα μοντέλα RS στην γκάμα της: το RS 3 ως Sportback και Sedan, το RS 4 Avant, το RS 5 ως Coupé και Sportback, το RS 6 Avant , το RS 7 Sportback, το TT RS ως Coupé και Roadster, το RS Q3 και το RS Q3 Sportback, καθώς και το RS Q8. Οκτώ από αυτά τα μοντέλα παρουσιάστηκαν μόνο το 2019 και η Audi Sport GmbH έχει ήδη πολλές ακόμη ιδέες για το εγγύς μέλλον. Τα μελλοντικά μοντέλα RS θα βελτιώσουν τη γκάμα σχετικά σύντομα μετά την κυκλοφορία των αντίστοιχων βασικών σειρών προϊόντων. Με τα RS 6 Avant, RS 7 Sportback και RS Q8, η λίστα περιλαμβάνει ήδη ένα εκλεπτυσμένο ήπιο υβριδικό σύστημα βασισμένο στο ενσωματωμένο ηλεκτρικό σύστημα 48 volt καθώς και την απενεργοποίηση κυλίνδρου (COD) στον κινητήρα V8 TFSI με μερική φόρτιση.

Making of RS: How Audi Sport GmbH shapes the character of its RSΟι μηχανικοί δοκιμών της Audi Sport GmbH πέρασαν περίπου δύο χρόνια στο δρόμο με το RS Q8, καλύπτοντας περισσότερα από 1,2 εκατομμύρια χιλιόμετρα, ισοδύναμα με την οδήγηση σε όλο τον κόσμο 30 φορές, με οχήματα δοκιμών και πρωτότυπα. Οι δοκιμές οδήγησαν στη Φινλανδία, τη Σουηδία, τη Γαλλία, την Ιταλία, τη Νότια Αφρική, την Κίνα και τις ΗΠΑ. Πραγματοποιήθηκαν σε όλους τους τύπους πιστών και δρόμων.

Τα εργαστήρια RS, όπου τα πρώτα αυτοκίνητα φτιάχνονται στο χέρι, παίζουν σημαντικό ρόλο κατά τη φάση ανάπτυξης. Το τμήμα Audi Quality Assurance έχει μεγάλη επιρροή στο τελικό προϊόν ακόμη και κατά τη διάρκεια αυτής της φάσης. Οι εργαζόμενοι συναρμολογούν το πλήρες σώμα RS σε εξαιρετικά ακριβή εξαρτήματα μέτρησης αλουμινίου γνωστά ως master jig. Χρησιμοποιούν υπερσύγχρονες μεθόδους μέτρησης, όπως σαρωτές λέιζερ, οι οποίες καταγράφουν αρκετά εκατομμύρια σημεία μέτρησης στην επιφάνεια του εξαρτήματος, για να ρυθμίσουν όλες τις επιφάνειες, συνδέσμους και και τις ακτίνες μέχρι το δέκατο του χιλιοστού..

 

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.