Honda 2025:
Μιλώντας στη συνέντευξη τύπου, ο Tom Gardner, Αντιπρόεδρος της Honda Motor Europe, δήλωσε, «…από το Μάρτιο του 2017 που δώσαμε την πρώτη μας δεσμευτική υπόσχεση, η τάση προς τον εξηλεκτρισμό έχει επιταχυνθεί σημαντικά. Οι περιβαλλοντικές προκλήσεις εξακολουθούν να απαιτούν πιο καθαρή μετακίνηση. Η τεχνολογία εξελίσσεται με εντατικό ρυθμό και ο κόσμος αρχίζει να βλέπει με άλλη ματιά το αυτοκίνητο.»
Μέχρι σήμερα, η Honda έχει λάβει 15.000 δηλώσεις ενδιαφέροντος για το Honda e Prototype.
Στις αρχές του 2019, η Honda παρουσίασε με επιτυχία το νέο CR-V Hybrid, με πλήρως υβριδική τεχνολογία δύο μοτέρ i-MMD. Η Honda εκτιμά ότι η πλήρως υβριδική τεχνολογία θα παίξει βασικό ρόλο στην εκπλήρωση των στόχων της για 100% ηλεκτροκίνηση μέχρι το 2025.
Η Honda αναπτύσσει λύσεις ενεργειακής διαχείρισης για την Ευρώπη:
Στο πλαίσιο της συνέντευξης τύπου στη Γενεύη, η Honda αποκάλυψε τις πρώτες λεπτομέρειες για την ανάπτυξη λύσεων διαχείρισης ενέργειας για την Ευρώπη. Η ανακοίνωση αυτή βασίζεται στη φιλοσοφία αμφίδρομης φόρτισης Power Manager που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης το 2017.
Η Honda στοχεύει να δημιουργήσει μία οικογένεια προϊόντων και υπηρεσιών διαχείρισης ενέργειας που θα παρέχουν μία ολοκληρωμένη λύση για πελάτες EV και διαχειριστές δικτύων ηλεκτρισμού στην Ευρώπη. Η Honda συνεργάζεται με την EV-Tec προκειμένου να εξελίξει περαιτέρω την τεχνολογία αμφίδρομης φόρτισης Honda Power Manager (συμβατή με ηλεκτρικά οχήματα [με μπαταρία] όπως το Honda e Prototype) και σχεδιάζει να προσφέρει μία εμπορική έκδοση τα επόμενα χρόνια. Η Honda ανακοίνωσε επίσης μια συμφωνία με δύο εξωτερικούς συνεργάτες:
Την εταιρία Moixa, η οποία ειδικεύεται στην τεχνολογία ‘συγκέντρωσης πόρων’, που δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες να επωφελούνται από τον διαμοιρασμό της χωρητικότητας της EV μπαταρίας τους
Την Ubitricity, μία κορυφαία πάροχο λύσεων φόρτισης, μεταξύ των οποίων μία καινοτόμα φιλοσοφία φόρτισης στο δρόμο σε αστικές περιοχές