Electronic Handbrake

 Οι χαρές του «τραβήγματος» ενός χαλαρού χειρόφρενου σε έναν άδειο χώρο στάθμευσης αυτοκινήτων μπορεί να είναι σύντομα ένα παρελθόν.

 

Πέρυσι, η Car Gurus διενήργησε έρευνα για να ανακαλύψει πόσα νέα μοντέλα εξακολουθούσαν να προσφέρονται με το καλό, παλιομοδίτικο είδος χειρόφρενου, και τα μαντάτα ήταν κακά – μόλις το 37 τοις εκατό. Τώρα, η εταιρεία κυκλοφόρησε μια ενημερωμένη έκθεση, η οποία κατέληξε στο συμπέρασμα ότι ο «πληθυσμός των αυτοκινήτων» με χειροκίνητες χειρολαβές έχει πέσει σε μόλις 30 τοις εκατό.

Περισσότερα από τα δύο τρίτα των νέων αυτοκινήτων που πωλούνται στο Ηνωμένο Βασίλειο είναι διαθέσιμα μόνο με ηλεκτρονικό χειρόφρενο. Η Dacia και η Suzuki είναι οι μάρκες που συνεχίζουν να προσφέρουν χειροκίνητες χειρολαβές για όλα τα αυτοκίνητα τους, ενώ οι Jaguar, Land Rover, Lexus, Mercedes και Porsche πωλούν αποκλειστικά αυτοκίνητα με ηλεκτρονικά συστήματα.

Υπάρχει ένας καλός λόγος για τον οποίο συμβαίνει αυτό – είναι, κατά τα άλλα, καλύτερα. Είναι πιο εύκολη η συσκευασία από τις χειροκίνητες ρυθμίσεις, η εμπλοκή/αποδέσμευση τους προϋποθέτει πολύ λιγότερη προσπάθεια (η τελευταία θα συμβαίνει συχνά αυτόματα όταν ξεκινάτε) και είναι πολύ λιγότερο πιθανό να κάνετε λάθος με ένα απλό κουμπί on/off.

Electronic Handbrake

Οπόταν πείτε αντίο στην «χειροφρενιά», γιατί σε ένα-δυο χρόνια θα είναι απλά μια ιστορία που θα λέμε στα παιδία μας!

 

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.