Η Porsche παρουσιάζει τη νέα γενιά 911 Turbo S στη γκάμα του θρυλικού μοντέλου. Ένα νέο μοντέλο που προσφέρει τώρα περισσότερη δύναμη από ποτέ, δυναμική οδήγηση και άνεση. Η νέα 911 ξεκινά την καριέρα της στην αγορά σε εκδόσεις Coupé και Cabriolet, με ένα νέο κινητήρα boxer 3.8-λίτρων με δύο υπερσυμπιεστές VTG, που παράγει 641 ίππους, 70 περισσότερους από τον προκάτοχό της. Επίσης, η μέγιστη ροπή φθάνει τώρα 800 Nm (αύξηση 50 Nm). Το κιβώτιο οκτώ σχέσεων Porsche Doppelkupplung (PDK) βρίσκεται αποκλειστικά στην έκδοση Turbo, φτάνει τα 100 km/h από στάση σε 2,7 δευτερόλεπτα (0,2 δευτερόλεπτα γρηγορότερα), ενώ η τελική ταχύτητα παραμένει στα 330 km/h. Το άλμα στις επιδόσεις αυτής της νέας γενιάς είναι ιδιαίτερα αξιοσημείωτο στο σπριντ από το μηδέν στα 200km που βρίσκεται στα 8,9 δευτερόλεπτα. Δηλαδή ένα δευτερόλεπτο πιο γρήγορη από τον προκάτοχό της.

Ο εντελώς νέος κινητήρας της 911 Turbo S βασίζεται στην γενιά κινητήρων 911 Carrera. Διαθέτει ένα πλήρως επανασχεδιασμένο σύστημα ψύξης αέρα, νέους, μεγαλύτερους συμπιεστές VTG τα οποία έχουν βελτιώσει σημαντικά τα χαρακτηριστικά του οχήματος όσον αφορά την απόκριση του κινητήρα, την ισχύ, τη ροπή, τις εκπομπές και το στροφάρισμα.

Δείτε το βίντεο παρακάτω:

[embedyt] https://www.youtube.com/watch?v=aQeWlQYgwok[/embedyt]

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.