H Audi παρουσίασε στη Γενεύη τη νέα γενιά του νέου A6, την 5η γενιά του μοντέλου.

Αισθητικά η νέα λιμουζίνα ακολουθεί την εταιρική ταυτότητα που είδαμε στα Α4 και Α8 ενώ ξεχωρίζει ο αεροδυναμικός του συντελεστής που είναι μόλις 0,24. Το νέο A6 έχει μεγαλώσει ελαφρώς σε σχέση με το προηγούμενο, φθάνοντας πλέον στα 4.939 χλστ. μήκους (+7 χλστ.), 1.886 χλστ. πλάτους (+12 χλστ.) και 1.457 χλστ. ύψους (+2 χλστ.). H Audi τονίζει ότι λόγω της αύξησης αυτής υπάρχουν ακόμη καλύτεροι χώροι στο εσωτερικό. Ο χώρος αποσκευών ωστόσο παραμένει στα ίδια επίπεδα με πριν, δηλαδή στα 530 λίτρα. Είναι κτισμένο πάνω σε ένα καινούριο πλαίσιο που αποτελείται από συνδυασμό χάλυβα και αλουμινίου και διακρίνεται για τη μεγάλη ακαμψία του, ενώ οι χώροι για τους επιβάτες είναι ακόμα μεγαλύτεροι σε σχέση με την προηγούμενη γενιά. Η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ εξακολουθεί να είναι 530 λίτρα, ενώ το κάλυμμά του μπορεί να ανοίγει και ηλεκτρικά, με κατάλληλη κίνηση του ποδιού.

Το εσωτερικό ακολουθεί τα πρότυπα του A8, με αποτέλεσμα να υπάρχουν δύο οθόνες στο ταμπλό. Η πάνω, που με 10,1 in είναι και η μεγαλύτερη από τις δύο, είναι μέρος του συστήματος infotainment, που φυσικά περιλαμβάνει και όλες τις δυνατότητες διασύνδεσης smartphones. Η κάτω, με μέγεθος 8,6 in, εξασφαλίζει κατά κύριο λόγο τον έλεγχο του συστήματος κλιματισμού. Σε συνδυασμό με το MMI Navigation Plus ο πίνακας οργάνων είναι ο ψηφιακός των 12,3 in του ομίλου, ενώ στην περίπτωση αυτή διαθέσιμο είναι και το ηχοσύστημα Advanced Sound System της B&O. Στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του ΜΜΙ περιλαμβάνεται η δυνατότητα επιλογής των λειτουργιών που απεικονίζονται στην οθόνη με τη χρήση “drag and drop”, η δυνατότητα αποθήκευσης επιλογών και ρυθμίσεων για μέχρι και 7 οδηγούς που μπορούν να καθορίσουν μέχρι και 400 διαφορετικές παραμέτρους.

Η γκάμα των κινητήρων αρχικά θα ξεκινούν από τα 2.000 cc τόσο για βενζίνη όσο και diesel, όλα τα σύνολα θα διαθέτουν την ήπια υβριδική υποβοήθηση της Audi, στην οποία ένα ηλεκτροκινητήρας στη μίζα (RSG) συνδυάζεται με μπαταρίες ιόντων λιθίου. Παράλληλα το νέο Audi A6 μπορεί μεταξύ των 55 και των 160 km/h να ρολάρει, η λειτουργία Start Stop μπορεί να ενεργοποιείται από την ταχύτητα των 22 km/ h, ενώ υπάρχει και ανάκτηση ενέργειας έως 12 kW κατά το φρενάρισμα. Το αποτέλεσμα όλων των παραπάνω είναι η μείωση της κατανάλωσης κατά 0,7 lt ανά 100 km.

Στα τεχνολογικά χαρακτηριστικά του καινούργιου Audi Α6 συγκαταλέγεται και η δυναμική τετραδιεύθυνση, που στις χαμηλές ταχύτητες στρίβει τους πίσω τροχούς αντίθετα από τους εμπρός για μεγαλύτερη ευελιξία. Στις μεγάλες ταχύτητες οι τροχοί στρίβουν προς την ίδια κατεύθυνση για χάρη της σταθερότητας. Το νέο Audi A6 θα είναι διαθέσιμο από τον Ιούνιο, ενώ η έκδοση Avant θα παρουσιαστεί επίσημα το Σεπτέμβριο στο Παρίσι.

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.