ΑΠΟΣΤΟΛΗ: LAND ROVER DISCOVERY SPORT

Ανανέωση ουσίας για το best seller της Land Rover:

Οι Βρετανοί προχώρησαν σε μια εκτεταμένη ανανέωση για το Discovery Sport. Ένα μοντέλο που δίκαια χαρακτηρίζεται σαν το best-seller στη γκάμα της εταιρείας αφού μέσα σε τέσσερα χρόνο κατάφερε να διαθέσει κάτι λιγότερο από μισό εκατομμύριο αυτοκίνητα ανά το παγκόσμιο. Μόνο πέρσι οι ταξινομήσεις τους ανήλθαν στις 100.000 μονάδες ενώ στην περίοδο αυτή κέρδισε 87 συνολικά βραβεία! Με επιτυχίες σαν και αυτές, η ανανέωση κρίθηκε σαν μονόδρομος από το Βρετανικό εργοστάσιο. Μπορεί να την πρώτη ματιά να μην είναι ιδιαίτερα εμφανής, όμως, οι περισσότερες και πιο σημαντικές βρίσκονται στον τεχνολογικό τομέα του αυτοκινήτου.  Εμείς είχαμε την ευκαιρία να το οδηγήσουμε στην πρώτη παγκόσμια παρουσίαση του στους εκπροσώπους του ειδικού Τύπου που έγινε στη Βαρκελώνη.

Σημαντικότερη αλλαγή είναι το ότι Land Rover Discovery Sport MY2020 βασίζεται πλέον στην Premium Transverse Architecture αντί στην πλατφόρμα D8. Πλατφόρμα που είδαμε και στο νέο Range Rover Evoque και προσφέρει μεγαλύτερη ακαμψία αλλά και περισσότερο χώρο στο εσωτερικό για επιβάτες και αποσκευές. Χάρη στην πλατφόρμα αυτή οι μηχανικοί της JLR μπορούν τώρα να εφαρμόσουν και στο μοντέλο αυτό την τεχνολογία mild-hybrid των 48 volt για την έκδοση D150.

Οι σχεδιαστικές αλλαγές περιορίζονται στους νέους προφυλακτήρες και τα διαφορετικά φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED. Νέες είναι τόσο οι απολήξεις των εξατμίσεων όσο και οι νέου σχεδιασμού ζάντες.

 

Όσον αφορά τις διαστάσεις, το νέο Discovery Sport, το μήκος του είναι μειωμένο κατά δύο μόλις χιλιοστά ενώ το ύψος είναι αυξημένο κατά τρία χιλιοστά.

 

Αντίθετα, περισσότερες αλλαγές έχουμε στο εσωτερικό με τη νέα κεντρική κονσόλα και το πολυλειτουργικό τιμόνι. Το Tech Pro σύστημα ψυχαγωγίας και διασύνδεσης παρουσιάζεται στην οθόνη αφής Touch Pro Duo των 10,25 ιντσών ενώ ο οδηγός έχει μπροστά του άλλη μια οθόνη των 12,3 ιντσών με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες. Το Discovery Sport MY2020 εξοπλίζεται και με την τεχνολογία ClearSight Ground View αλλά και με τον έξυπνο μεσαίο καθρέπτη που προβάλλει το τι γίνεται στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Ο χώρος αποσκευών στην 5θεσια διάταξη φτάνει τα 1.179 λίτρα ενώ με τα καθίσματα της δεύτερης σειρά αναδιπλωμένα, ο χώρος αυτό φθάνει τα1.794 λίτρα.

Παράλληλα, κατασκευαστές του φρόντισαν να το εξοπλίσουν με ότι πιο σύγχρονο υπάρχει στον τομέα της ασφάλειας. Μεταξύ άλλων τα: Adaptive Cruise Control με Steering Assist, Lane Keep Assist και Autonomous Emergency Braking.

Όσον αφορά τους διαθέσιμους κινητήρες, το νέο Discovery Sport προσφέρεται αρχικά με τον δίλιτρο Ingenium κινητήρα που διαθέτει ήπιο υβριδικό σύστημα 48V. Αυτός προσφέρεται σε δύο εκδόσεις με 200 και 249 ίππων με 320 Nm και 365 Nm ροπής αντίστοιχα. Διαθέσιμος και ένας 2,0-λιτρος turbodiesel κινητήρας απόδοσης 150 ίππων με 380 Nm ροπής, με την ήπια υβριδική του έκδοση να αποδίδει 180 ίππους και 430 Nm ροπής, ενώ υπάρχει και έκδοση με 240 ίππους 500 Nm ροπής. Σύμφωνα με τους εκπροσώπους της εταιρείας, στο μέλλον θα προσφέρεται και σε μια plug-in υβριδική έκδοση που θα συνδυάζει τον νέο τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1.500 κ.εκ και έναν ηλεκτροκινητήρα, που θα μπορεί να κινήσει αποκλειστικά το αυτοκίνητο για περίπου 80 χιλιόμετρα.

Το νέο Discovery Sport υιοθετεί τα σύστημα τετρακίνησης Terrain Response 2 και τις αναρτήσεις Adaptive Damping της εταιρείας με την απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος να φθάνει τα 212 χιλιοστά (γωνίες προσέγγισης, διαφυγής και ράμπας 25, 30 και 25 μοίρες) που του προσφέρουν απεριόριστες δυνατότητες σε σκληρές εκτός δρόμου διαδρομές. Κάτι που είχαμε την ευκαιρία να ανακαλύψουμε στους σκληροτράχηλους δρόμους μερικά χιλιόμετρα έξω από την Ισπανική πόλη.