Porsche 911 RSR:
H Porsche παρουσίασε την καινούργια, και απόλυτη racer της την 911 GT, που θα λάβει μέρος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC) με τον ατμοσφαιρικό της κινητήρα.
Δηλώνοντας εντελώς ευχαριστημένη από τη προκάτοχο της, η Porsche παρουσίασε την ανασχεδιασμένη 911 RSR. Ουσιαστικά αποτελεί (αν είναι δυνατόν) μια πιο hardcore έκδοση της 991.2 GT3 RS, με τον κινητήρα τοποθετημένο λίγο πριν τον πίσω άξονα. Το μοντέλο αυτό, καλείται να υπερασπιστεί τον περσινό τίτλο στην κατηγορία GT του WEC.
Η νέα 911 RSR θα ακολουθήσει τα χνάρια της, τότε, 991 RSR (που ήταν, με την σειρά της, βασισμένη, πάνω στην GT3 RS) που παρουσιάστηκε το 2013 και αποτελούσε την βάση των αγωνιστικών GT μέχρι και το 2017! Αντιλαμβάνεστε πως η Porsche για να την ανανεώσει, σίγουρα βελτίωσε σε αρκετά σημεία το αυτοκίνητο που κέρδισε πολλαπλούς τίτλους οδηγών και κατασκευαστών.
Όπως πολλά αυτοκίνητα αυτό το διάστημα, η νέα 911 RSR και ο βρυχηθμός της, έκαναν την πρώτη τους εμφάνιση στο Goodwood Festival of Speed, εν όψει του πρώτη της αγώνα.
Φυσικά, σκέφτεστε “σίγουρα, δεν άλλαξαν υπερβολικά το καινούργιο αυτοκίνητο με το παλιό» Και όμως. Βάσει του Διευθυντή της GT Factory Motorsport , Pascal Zurlinden, η νέα 911 RSR, είναι κατά 95% καινούργια σε σχέση με την παλιά. Δουλεύτηκαν όλοι οι τομείς, από οδήγηση, αξιοπιστία, αεροδυναμικά, ασφάλεια, φώτα, φρένα, συμπλέκτης, συστήματα οδηγού, το κάθισμα του οδηγού, ακόμη και μεγάλος μέρος του θόλου των αναρτήσεων. Τα πάντα.
Ο κινητήρας είναι ένας λίγο μεγαλύτερος 4.2 λίτρων εξακύλινδρος boxer, που τον καθιστά ως τον μεγαλύτερο boxer κινητήρα που φιλοξενήθηκε μέσα σε μια Porsche και παράγει 515 ίππους απευθείας στους πίσω τροχούς. Η Porsche πραγματοποίησε τεστ αξιοπιστίας πρόσφατα, οδηγώντας την νέα 911 RSR 6.000 χιλιόμετρα μέσα στην πίστα Paul Ricard μέσα σε 30 ώρες χωρίς να εμφανιστεί οποιοδήποτε πρόβλημα.