autokinito.com.cy by Petros Soutzis

Mitsubishi Motors συνεχίζει να αυξάνει τις πωλήσεις της στην Ευρώπη

New Gen L200 - 3-4 front

Mitsubishi Motors:

Σε μια ευρωπαϊκή αγορά 11,769,175 οχημάτων, οι πωλήσεις της Mitsubishi Motors αυξήθηκαν κατά 7% μεταξύ Ιανουαρίου και Σεπτεμβρίου 2019 στα 134.886 οχήματα. Άξιο αναφοράς ότι δύο μοντέλα της με χαμηλές εκπομπές ρύπων, το Space Star και το Outlander PHEV συγκεντρώνουν το 42,5% των συνολικών πωλήσεων της μάρκας:

Το Outlander PHEV παραμένει το Plug in Hybrid EV με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ευρώπη και τους πρώτους 9 μήνες του 2019.  Από την κυκλοφορία του τον Οκτώβριο του 2013, έχει φθάσει συνολικά τις 151.735 πωλήσεις στην Ευρώπη.

Κατά τη διάρκεια των πρώτων εννέα μηνών του 2019 η Γερμανία είναι η σημαντικότερη αγορά για τη Mitsubishi με 41,930 πωλήσεις ενώ ακολουθεί το Ηνωμένο Βασίλειο με  22,625, η Ισπανία με    11,969, η Ιταλία με 7,342 και η Γαλλία με 7,068 πωλήσεις.

Mitsubishi Motors Europe, παρόλο που είναι ικανοποιημένη από αυτά τα αποτελέσματα των 9 μηνών, εξακολουθεί να έχει έντονη επίγνωση για ένα επιχειρηματικό περιβάλλον γεμάτο προκλήσεις, όπως δήλωσε ο Bernard Loire, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της MME: «Σήμερα, η Mitsubishi Motors απολαμβάνει μια μοναδική θέση στην ευρωπαϊκή αγορά με το μίγμα των μοντέλων SUV & Plug-in Υβριδικής τεχνολογίας, την αξιοζήλευτη φήμη της για την ποιότητα και την τεχνολογία, καθώς και την προνοητικότητα της σχετικά με τους κανονισμούς εκπομπών ρύπων. Μαζί με την Mitsubishi Motors Corporation, τους Ευρωπαίους Διανομείς μας και με την Ομάδα Mitsubishi Motors Europe, θα αναπτύξουμε αυτά τα περιουσιακά μας στοιχεία.Ωστόσο, γνωρίζουμε επίσης ότι έρχονται ισχυροί μετωπικοί άνεμοι – εξωτερικοί παράγοντες που αντιμετωπίζει σήμερα ολόκληρη η αυτοκινητοβιομηχανία, από μια εξαιρετικά ασταθή αγορά συναλλάγματος έως αβέβαια πολιτικά και εμπορικά ζητήματα. Ο ίδιος κατέληξε: “Αυτός είναι ένας ακόμη λόγος για την επιδίωξη μιας στρατηγικής βιώσιμης ανάπτυξης στην Ευρώπη, όπου η ενίσχυση της εικόνας της μάρκα μας θα υπερισχύσει του αγώνα για τον όγκο, που θα αναπτυχθεί περαιτέρω με μια νέα σειρά προϊόντων, αρχίζοντας από το νέο ASX και το νέο L200, τα οποία μόλις ξεκίνησαν τις πωλήσεις τους σε όλη την Ευρώπη. ”

 

 

Exit mobile version