Ferrari:
Η 488 μπορεί να έχασε τον «θρόνο» της από την F8 Tributo, αλλά στον κόσμο του μηχανοκίνητου αθλητισμού, τα πράγματα είναι διαφορετικά. Η 488 GT3 έχει άφθονη ζωή ακόμη στις πίστες, έτσι η Ferrari δημιούργησε ένα νέο πακέτο Evo για τις πίστες!
Πραγματοποιώντας το ντεμπούτο του το 2020, η 488 GT3 Evo έχει εκτεταμένα αλλοιωμένο αεροδυναμικό προφίλ. Για παράδειγμα, ο νέος μπροστινός προφυλακτήρας πήρε μόνο 18.000 ώρες «υπολογισμών και CFD προσομοιώσεων» για να αναπτυχθεί, πριν καν μπει στην αεροσήραγγα! Απλά πράγματα…
Το μπροστινό τμήμα κάτω από τους προβολείς είναι μικρότερο, καθιστώντας δυνατή την τοποθέτηση νέων πτερυγίων σε κάθε πλευρά. Αξίζει επίσης να επισημανθούν τα επανασχεδιασμένα πτερύγια και τα ανοίγματα τους, καθώς και οι πόρτες, οι οποίες τώρα είναι πιο κωνικές για καλύτερη ροή αέρα. Αλλαγές έγιναν επίσης και στην πίσω πτέρυγα.
Το μεταξόνιο είναι μεγαλύτερο, που ταιριάζει με το αντίστοιχο αυτοκίνητο κατηγορίας GTE, καθιστώντας ευκολότερη τη μετατροπή του αυτοκινήτου από GT3 σε GTE. Το Evo είναι επίσης ελαφρώς ελαφρύτερο από πριν. Παρόλο που η Ferrari δεν κυκλοφόρησε εικόνες για την GT3 Evo, ωστόσο το κάθισμα είναι μια νέα δημιουργία της Sabelt. Χρησιμοποιείται τόσο στο GT3 όσο και στο GTE, είναι πιο σκληρό, ισχυρότερο και 2.4kg ελαφρύτερο, οπόταν γενικότερα πολύ καλύτερο από το εργοστασιακό. Τα ελαστικά Pirelli είναι επίσης καινούργια και χρειάστηκαν επτά μήνες για να αναπτυχθούν. Η τελευταία πινελιά είναι ένα νέο τιμόνι που σχεδιάστηκε χρησιμοποιώντας για βάση τα τιμόνια των FXX-K Evo και 488 GTE.