Ferrari:
«Η ενσωμάτωση της πολυτέλειας, η Ferrari συνεχίζει να θαυμάζεται σε ολόκληρο τον κόσμο, και η εξαιρετική δύναμη της επωνυμίας της αντανακλά αυτό το γεγονός», σχολιάζει ο David Haigh, Διευθύνων Σύμβουλος της Brand Finance. «Δεν είναι περίεργο ότι πολλοί καταναλωτές, οι οποίοι ποτέ δεν θα μπορούσαν να είναι κάτοχοι ενός αυτοκινήτου της Ferrari, θέλουν μια τσάντα ή ένα ρολόι που να φέρει στο επάνω μέρος το άλογο, αλλά είναι επίσης σημαντικό να παραμείνει η διοίκηση της εταιρείας στο τιμόνι του μέλλοντος της μάρκας και να διατηρήσει αποκλειστική τοποθέτηση του σήματος και την παραγωγή αδειών χρήσης του θρυλικού αλόγου.»
Η Ferrari ανακοίνωσε πέντε νέα μοντέλα το 2019, μεταξύ των οποίων τις SF90 Stradale και Ferrari Roma, που στόχευαν σε νέα τμήματα της αγοράς, και θα βοηθήσουν την εταιρεία να αναπτυχθεί ακόμη περισσότερο το 2020. Εν τω μεταξύ, η εταιρεία καθιέρωσε επίσης συμφωνία κατασκευής με τον όμιλο Giorgio Armani για μπλουζάκια, γυαλιά ηλίου και αρκουδάκια με το σήμα της Ferrari.