Skoda Karoq:

Skoda KaroqΣήμερα, το 250.0000ο Skoda Karoq κύλησε από την γραμμή παραγωγής στο εργοστάσιο της Skoda Auto στην Mladá Boleslav. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ήταν ένα 1,0 TSI Karoq σε ένα μεταλλικό Black Magic φινίρισμα. Το συμπαγές SUV γιόρτασε την παγκόσμια πρεμιέρα του στη Στοκχόλμη στα μέσα Μαΐου 2017, με την παραγωγή να ξεκινά τον Ιούλιο του 2017. Το Karoq ξεπέρασε το σήμα ενός τετάρτου εκατομμυρίου μονάδων που κατασκευάστηκε μόλις δύο χρόνια μετά την έναρξη της παραγωγής. Ο Michael Oeljeklaus, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Skoda Auto για την παραγωγή και παράδοση, τόνισε: «Αυτό το ορόσημο αποδεικνύει πόσο δημοφιλής είναι το Skoda Karoq. Το γεγονός ότι μόλις δύο χρόνια μετά την έναρξη της παραγωγής ξεπέρασε τα 250.000 αυτοκίνητα, είναι μια τεράστια επιτυχία και υπογραμμίζει τη σημασία του Karoq στην ελκυστική μας γκάμα»

Η Skoda κατασκευάζει το Karoq στο εργοστάσιό της στο Kvasiny από τα μέσα Ιουλίου 2017 και επίσης στο Mladá Boleslav από τον Ιανουάριο του 2018. Το 2018 η τσέχικη μάρκα παραδίδει στους πελάτες της 115.700 Skoda Karoq, με 97.900 φέτος. Αυτό καθιστά το μοντέλο ένα από τα πλέον δημοφιλή Skoda.

Η εκστρατεία SUV της Skoda ξεκίνησε το 2016 με το Kodiaq, το πρώτο μεγάλο SUV της. Κατασκευάστηκε στο Kvasiny από τον Οκτώβριο του 2016 και κυκλοφόρησε στις αγορές την άνοιξη του 2017. Με το Kodiaq, το Karoq και το νέο SUV της πόλης Kamiq, η τσεχική μάρκα προσφέρει στους πελάτες της τρία ελκυστικά μοντέλα σε αυτό τον τομέα.

Για το 2020, η Skoda έδωσε το Karoq με οπτικές και τεχνολογικές βελτιώσεις: το επιτυχημένο συμπαγές SUV έρχεται τώρα με ένα πλήρες φάσμα εξοπλισμού για ακόμα μεγαλύτερη ασφάλεια και άνεση. Η πλευρική υποβοήθηση είναι διαθέσιμη, για παράδειγμα, προειδοποιώντας τον οδηγό για το τυφλό σημείο μέχρι και 70 μέτρα μακριά. Η συνδεσιμότητα του Karoq είναι επίσης προηγμένης τεχνολογίας, προσφέροντας μια πληθώρα διαφορετικών ηλεκτρονικών υπηρεσιών εκτός από τα καινοτόμα χαρακτηριστικά της Skoda Connect. Επιπλέον, το Skoda Karoq θέτει τα σημεία αναφοράς σε σχέση με το σασί του, επιτρέποντας έτσι τα ταξίδια σε σκληρότερο έδαφος ανά πάσα στιγμή και το προσαρμοστικό Dynamic Chassis Control (DCC) είναι διαθέσιμο τόσο για τις παραλλαγές της μπροστινοκίνητης όσο και της all-wheel drive έκδοσης.

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.