Hyundai Tucson:

Logo_familienfreundlichstes Importauto_inkl GravurΟι αναγνώστες της Γερμανικής εφημερίδας ‘Bild am Sonntag’ έχουν ψηφίσει το Hyundai Tucson σαν το πιο «φιλικό προς την οικογένεια, εισαγόμενο αυτοκίνητο του 2019». Αυτή είναι και η δεύτερη φορά που η Κυριακάτικη εφημερίδα με τους περισσότερους αναγνώστες της Γερμανίας δίνουν αυτό τον τίτλο στο μοντέλο αυτό. Φέτος, το Hyundai Tucson, κέρδισε την μεγάλη τιμή, ενάντια σε 16 ανταγωνιστές.
Η ομάδα σύνταξης του Bild Group, στο ψάξιμο τους για το «πιο φιλικό, προς την οικογένεια, εισαγόμενο αυτοκίνητο του 2019», κατέληξε σε 17 αυτοκίνητα, από τα οποία οι αναγνώστες της Bild am Sonntag έπρεπε επιλέξουν πέντε για την τελική φάση. Αυτά τα πέντε αυτοκίνητα, ταξίδεψαν μαζί με πέντε οικογένειες στο DEKRA Test Center στην πίστα Lausitzring για εκτεταμένες δοκιμές. Οι δοκιμαστές έπρεπε να κρίνουν τα αυτοκίνητα βάσει καθημερινής χρήσης, ποιότητας, άνεσης, σύγκριση κόστους/απόδοσης και απόλαυση οδήγησης.

Ο Tom Drechsler, αρχισυντάκτης του Bild Group: «Το Hyundai Tucson έπεισε τους αναγνώστες της ‘Bild am Sonntag’ με τους πλούσιους εσωτερικούς του χώρους, ευελιξία, ασφάλεια και τα συστήματα συνδεσιμότητας με το κινητό μας τηλέφωνο. Μάλιστα, από τους πέντε φιναλίστ μας, το Tucson ήταν το μοναδικό αυτοκίνητο με το οποίο ο αγοραστής παίρνει πέντε χρόνια εγγύηση. Οπόταν δεν αποτελεί ιδιαίτερη έκπληξη πως οι αναγνώστες επέλεξαν το SUV από την Νότια Κορέα ως το πιο φιλικό προς την οικογένεια, εισαγόμενο αυτοκίνητο του 2019. Συγχαρητήρια!»

Με περισσότερες από 11,000 νέες εγγραφές στους πρώτους πέντε μήνες του 2019, το Tucson compact SUV έγινε το πιο δημοφιλές μοντέλο της Hyundai στην Γερμανία. Τον Μάιο φέτος, μάλιστα, 2.600 οδηγοί αγόρασαν ένα Hyundai Tucson – 42.8% περισσότερες πωλήσεις σε σύγκριση με τον περσινό Μάιο.

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.