Ferrari:

FERRARI ROMAΕδώ και καιρό περιμέναμε την Ferrari να αποκαλύψει μια κουπέ (κλειστή) έκδοση της Portofino. Μετά από αμέτρητες φήμες και φωτογραφίες δοκιμαστικών αυτοκινήτων έξω στην «φύση», η Ιταλική εταιρεία αποφάσισε να ανακοινώσει τον ερχομό του νέου αυτοκινήτου του Maranello, το οποίο δεν θα είναι απλά μια κλειστή Portofino. Αυτή είναι η Ferrari Roma.

Η νέα Ferrari Roma έχει περίπου το ίδιο DNA (το μεταξόνιο είναι ελαφρώς μακρύτερο) του Portofino και τον ίδιο V8 twin turbo, αλλά μαζί με το νέο όνομα, το αυτοκίνητο έχει και δικές του σχεδιαστικές πινελιές.

Ο V8 κινητήρας του είναι λίγο πιο ισχυρός, αναπτύσσοντας 612bhp. Με τον, εμπρόσθιο κινητήρα, να φτάνει τις 7500 σαλ. με την μέγιστη ροπή των 760Nm, να βρίσκεται μεταξύ 3000 και 5750 σαλ.

Όλα αυτά αποστέλλονται στους πίσω τροχούς μέσω κιβωτίου ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη οκτώ σχέσεων που δανείστηκε από το υβριδικό hypercar SF90. Το 0-100 είναι στα 3,4 δευτερόλεπτα, το 0-200 σε 9,3 και η τελική ταχύτητα θα είναι πάνω από 320 χμαω.

FERRARI ROMAΟ χρόνος αυτός είναι ένα δέκατο πιο γρήγορο από το Portofino στο 0-100 και 1.5 δεύτερα πιο γρήγορος από το 0-200. Το νέο κιβώτιο ταχυτήτων θα βοηθήσει, αλλά η Roma θα έχει επίσης μεγάλο πλεονέκτημα βάρους – στα 1472 κιλά, είναι 73 κιλά ελαφρύτερο.

Όπως και το εξωτερικό, το εσωτερικό φαίνεται εντελώς διαφορετικό από οτιδήποτε άλλο στο σημερινό κατάλογο της Ferrari. Ωστόσο, υπάρχουν μερικά γνωστά κομμάτια – το τιμόνι και το ψηφιακό ταμπλό οργάνων φαίνεται να έχουν δανειστεί από την SF90.

Πάθος, αφοσίωση και εμπειρία σε ό,τι αφορά τον κόσμο του αυτοκίνητου χαρακτηρίζουν την πορεία του Πέτρου Σουτζιή, τα 30 και πλέον χρόνια του, στο χώρο των ΜΜΕ. Τα ίδια χαρακτηριστικά θα έχει και το autokinito.com.cy, το οποίο στοχεύει να γίνει το σημείο αναφοράς για όλους όσους αγαπούν το αυτοκίνητο, το μηχανοκίνητο αθλητισμό ή ενδιαφέρονται για την αγορά αυτοκινήτου στην Κύπρο και στον κόσμο.