Mitsubishi:
Ο Takao Kato, διευθύνων σύμβουλος (CEO), MMC, και ο Ashwani Gupta, γενικός διευθυντής (COO), MMC, παρουσίασαν τα πρωτότυπα μοντέλα κατά τη διάρκεια συνέντευξης τύπου και αναφέρθηκαν αναλυτικά στη στρατηγική εξηλεκτρισμού της εταιρείας. «Είμαστε υπέρμαχοι της τεχνολογίας εξηλεκτρισμού, και ειδικότερα των plug-in υβριδικών οχημάτων (PHEVs)» σχολίασε ο Kato. «Σκοπεύουμε να επεκτείνουμε τη ηλεκτροκίνητη γκάμα μας προσφέροντας περισσότερες εκδόσεις και αξιοποιώντας την πολυσυλλεκτική τεχνολογία ηλεκτροκίνησης για να αναδείξουμε προσεχώς την MMC σε ηγέτη της κατηγορίας PHEV.» Ο Gupta πρόσθεσε ότι η MMC προτίθεται να μεταφέρει τις τεχνολογίες ηλεκτροκίνησης στα νέα μεσαία και μικρά SUV μέχρι το 2022 και στην κατηγορία Kei cars στο άμεσο μέλλον.
Το SUPER HEIGHT K-WAGON CONCEPT είναι ένα ‘Kei wagon’ επόμενης γενιάς που απευθύνεται σε όσους επιθυμούν να ταξιδέψουν σε πιο μακρινούς προορισμούς και να διανύσουν περισσότερα χιλιόμετρα. Ευρύχωρο όπως αρμόζει σε ένα super height Kei wagon και με τις επιδόσεις και τη λειτουργικότητα που χαρακτηρίζουν την κατηγορία, αλλά με σχεδίαση που ενσαρκώνει καθαρά το DNA ενός SUV της MMC.
Το MITSUBISHI ENGELBERG TOURER, ένα SUV με τρεις σειρές καθισμάτων, εξελίσσει το σύστημα Twin Motor PHEV που δημιούργησε η MMC για το Outlander PHEV με την προσθήκη τεχνολογίας ηλεκτροκίνησης νέας γενιάς και έλεγχο τεσσάρων τροχών. Η μπαταρία υψηλής χωρητικότητας τοποθετείται κάτω από το πάτωμα στο κέντρο του οχήματος. Παρά το ότι χρησιμοποιεί το σύστημα Twin Motor που περιλαμβάνει ισχυρούς, αποδοτικούς ηλεκτροκινητήρες μπροστά και πίσω, το PHEV έγινε πιο συμπαγές σε διαστάσεις και η διάταξή του έχει βελτιστοποιηθεί προς όφελος της ευρυχωρίας, ενώ έγινε εφικτή η προσθήκη μιας τρίτης σειράς καθισμάτων. Το MITSUBISHI ENGELBERG TOURER έχει ηλεκτρική αυτονομία πάνω από 70 χλμ. (WLTP)*6, ενώ με μία πλήρως φορτισμένη μπαταρία και γεμάτο ρεζερβουάρ καυσίμου, η συνολική αυτονομία του υπερβαίνει τα 700 χλμ. (WLTP).