Το ηλεκτροκίνητο αγωνιστικό Cupra e-Racer εξελίσσεται εντατικά με στόχο το πρωτάθλημα του eTCR, του 2020. Το μοντέλο έκανε την εμφάνιση του στην πίστα Grobnik που βρίσκεται στο Ζάγκρεμπ της Κροατίας αλλά και στην πίστα Castelloli στη Βαρκελώνη με στόχο να δοκιμαστούν σε ένα τέτοιο περιβάλλον οι μπαταρίες του.
Οι μηχανικοί της Cupra αυτή τη φορά ήθελαν να υποβάλουν το e-Racer σε νέες δυναμικές δοκιμές προκειμένου να επαληθευτεί η μέγιστη ισχύς των κινητήρων, η διαχείριση ισχύος σε σχέση με τη θερμοκρασία όλων των εξαρτημάτων, ιδίως των μπαταριών, εξετάζοντας στενά την απόκριση στην επιτάχυνση, το σύστημα πέδησης και το σύστημα ανάκτησης ενέργειας. Επιθυμία της Cupra είναι να διασφαλιστεί η απόδοση και η αξιοπιστία κάθε εξαρτήματος, ώστε το e-Racer να μπορέσει να λάβει μέρος στην κατηγορία ηλεκτρικών αγωνιστικών οχημάτων τουρισμού, την eTCR, στο πρωτάθλημα του 2020 και να κατακτήσει μάλιστα τον τίτλο.

Η επομένη φάση δοκιμών εξέλιξης του e-Racer έχει προγραμματιστεί για τον ερχόμενο Σεπτέμβριο, ενώ πίσω από το τιμόνι του e-Racer στην ισπανική πίστα βρέθηκε ο οδηγός αγώνων Τζόρνι Γκανέ, ο οποίος έχει στο βιογραφικό του επιτυχίες στο πρωτάθλημα WTCC και εμπειρία ως οδηγός δοκιμών στην Formula 1. Το e-Racer διαθέτει μπαταρία 6.072 κελιών που ισοδυναμεί με μία μπαταρία για 9.000 κινητά τηλέφωνα, ενώ το βάρος τη δε ξεπέρνα τα 450 κιλά και φορτίζει εντός 40 λεπτών. Παράλληλα οι τέσσερις ηλεκτροκινητήρες του αποδίδουν σταθερά 408 ίππους, αλλά μπορούν στιγμιαία να φτάσουν και τους 680 ίππους. Επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα εντός 3,2 δευτ. και η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 270 χλμ./ώρα.

Πάθος, αφοσίωση και εμπειρία σε ό,τι αφορά τον κόσμο του αυτοκίνητου χαρακτηρίζουν την πορεία του Πέτρου Σουτζιή, τα 30 και πλέον χρόνια του, στο χώρο των ΜΜΕ. Τα ίδια χαρακτηριστικά θα έχει και το autokinito.com.cy, το οποίο στοχεύει να γίνει το σημείο αναφοράς για όλους όσους αγαπούν το αυτοκίνητο, το μηχανοκίνητο αθλητισμό ή ενδιαφέρονται για την αγορά αυτοκινήτου στην Κύπρο και στον κόσμο.