Porsche RallyCar:
Την μεγάλη επιστροφή της στον χώρο του ράλι ετοιμάζει η Porsche, αναθέτοντας στο τμήμα μηχανοκίνητου αθλητισμού της στο Weissach με την εξέλιξη της Porsche 718 Cayman GT4 Clubsport για να ομολογκαριστεί και να ετοιμαστεί βάσει των κανονισμών του FIA R-GT. Η ίδια εταιρεία δηλώνει πως το αυτοκίνητο θα είναι έτοιμο να διαγωνιστεί μέσα στο 2020. Ο καταλύτης για την ποιο πάνω απόφαση αυτή ήταν η θετικότατη αντίδραση με την οποία αντιμετώπισε ο κόσμος την Cayman GT4 Rallye Concept Car κατά την διάρκεια του Γερμανικού Ράλι ADAC 2018. Ο Γάλλος Romain Dumas οδήγησε το εντυπωσιακό concept car ανοίγοντας τις ειδικές διαδρομές. Σειρά τώρα παίρνει ο πάγος και το χιόνι, όπου θα δοκιμαστεί και πάλι το αυτοκίνητο στο GP Ice Race στο Zell am See της Αυστρίας. Αυτή τη φορά πίσω από το τιμόνι της θα βρεθεί ο ντόπιος ήρωας Richard Lietz ο οποίος είναι στην τρίτη θέση του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής της FIA (FIA WEC, κατηγορία GTE-Pro). Εν αντιθέσει με το concept, το ομολογκαρισμένο αυτοκίνητο που θα αγωνιστεί στο μέλλον, δεν θα είναι βασισμένο πάνω στην Cayman GT4 Clubsport του 2018, αλλά πάνω στην νέα 718 Cayman GT4 Clubsport που παρουσιάστηκε νωρίτερα τον Ιανουάριο. Το αυτοκίνητο, που σχεδιάστηκε συγκεκριμένα για αγώνες GT4 και αποκλειστικά για χρήση στην πίστα, φέρει έναν flat εξακύλινδρο κινητήρα 3.8 λίτρων και παράγει 425 ίππους. Μάλιστα για πρώτη φορά στην ιστορία της εταιρείας, θα χρησιμοποιηθούν και υλικό ανάμεικτο με φυσικές ίνες.
Φυσικά η Porsche ξέρει καλά τον χώρο του ράλι, με μια νίκη στο Dakar του 1986 με την Porsche 959 αλλά και με την Porsche 953 (που ήταν βασισμένο πάνω στην τετρακίνητη 911). Νωρίς στην δεκαετία του 60 και 70, οι Vic Elford και Björn Waldegard γεύτηκαν την επιτυχία με την Porsche 911 στο θρυλικό Ράλι Monte Carlo. Πιο πρόσφατα, πολλοί ιδιώτες έτρεξαν αμέτρητες φορές μέσα στις ειδικές της γης με διάφορα μοντέλα της Porsche 911.