Το Manta επιστρέφει… αλλά ηλεκτρικό!

To Opel Manta, που παρουσιάστηκε πριν από 50 και πλέον χρόνια με ένα τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα, έρχεται και πάλι στο προσκήνιο σε μία κορυφαία έκδοση και με τη μορφή του πρώτου ηλεκτρικού MOD της Γερμανικής μάρκας.

Opel Manta GSe ElektroMODΤο νέο Opel Manta GSe ElektroMOD συνδυάζει τα καλύτερα δύο κόσμων: την κλασική εμφάνιση ενός style icon και την προηγμένη τεχνολογία για βιώσιμη μετακίνηση – κάτι τελείως διαφορετικό από ένα κλασικό αυτοκίνητο αγώνων. Επειδή το νέο Manta είναι έτοιμο για το μέλλον: ηλεκτρικό, με μηδενικές εκπομπές ρύπων και γεμάτο από συναισθήματα.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλες τις τιμές και εξοπλισμό όλων των αυτοκινήτων της OPEL

Opel Manta GSe ElektroMODΤο Opel Manta GSe ElektroMOD αντανακλά τον ενθουσιασμό μιας αυξανόμενης κοινότητας φίλων των αυτοκινήτων που μεταμορφώνει κλασικά μοντέλα όπως το Manta στα λεγόμενα RestoMods με σύγχρονες τεχνολογίες και νέο ντιζάιν. Το αμιγώς ηλεκτρικό Manta είναι σπορ όπως ένα γνήσιο Opel GSe και το όνομά του αποτυπώνει περήφανα τις φιλοδοξίες του – ElektroMOD. Το MOD συμβολίζει την αλλαγή, για τεχνικές και στιλιστικές μετατροπές MODifications και για ένα σύγχρονο MODern βιώσιμο lifestyle.

Δείτε επίσης: Η Stellantis εντατικοποιεί τον εξηλεκτρισμό της γκάμας της

Top 10: Τα 5 πιο περίεργα "extras" αυτοκινήτων που κυκλοφόρησαν ποτέΟ κινητήρας κάτω από το εμβληματικό μαύρο καπό της Opel παραχωρεί τη θέση του σε έναν ηλεκτροκινητήρα με 108 kW/147 hp. Το “e” στο GSe συμβολίζει τώρα τον εξηλεκτρισμό και το νέο GSe ενσαρκώνει το πιο δυνατό, εργοστασιακό Manta A που έχει κατασκευάσει ποτέ η Opel. Το 1974 και το 1975, το Manta GT/E ήταν το ισχυρότερο μοντέλο της πρώτης γενιάς με 77 kW/105 hp. Το ηλεκτρικό Manta του 2021 αποδίδει μέγιστη ροπή 255 Nm από στάση. Τώρα, ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να αλλάζει μηχανικά σχέσεις στο αρχικό τετρατάχυτο κιβώτιο ή απλά να επιλέγει 4η και μετά να οδηγεί ‘αυτόματα’. Η ισχύς μεταφέρεται πάντα στους πίσω τροχούς. Επομένως το Manta παραμένει ένα κλασικό σπορ αυτοκίνητο – με καινοτόμο, εκσυγχρονισμένο σύστημα κίνησης.

Opel Manta GSe ElektroMODΗ μπαταρία ιόντων λιθίου έχει χωρητικότητα 31 kWh, παρέχοντας μέση αυτονομία περίπου 200 km1. Όπως και στα Opel Corsa-e και Opel Mokka-e παραγωγής, το Manta GSe μπορεί επίσης να ανακτά ενέργεια πέδησης και να την αποθηκεύει στη μπαταρία. Η συνήθης φόρτιση γίνεται μέσω ενός ενσωματωμένου φορτιστή 9.0 kW για μονοφασική και τριφασική φόρτιση AC. Αυτό σημαίνει ότι απαιτούνται κάτω από τέσσερις ώρες για μία πλήρη φόρτιση της μπαταρίας του Manta.

Το εσωτερικό υιοθετεί την πιο σύγχρονη ψηφιακή τεχνολογία της Opel. Τα κλασικά στρογγυλά όργανα ανήκουν στο παρελθόν. Τη θέση τους έχει πάρει τώρα ένα φαρδύ Opel Pure Panel, όπως στο νέο Mokka παραγωγής. Δύο ενσωματωμένες και προσανατολισμένες στον οδηγό οθόνες 12 και 10 ιντσών, προβάλλουν σημαντικές πληροφορίες για το αυτοκίνητο, όπως την κατάσταση φόρτισης και την αυτονομία.

Ακολουθήστε μας στο INSTAGRAM και στο FACEBOOK