Τα κλασσικά της VW επιστρέφουν ως ηλεκτρικά;

Volkswagen e-Classics

The e-BeetleΌλο και περισσότερες εταιρείες επιστρέφουν σε παλιά, γνωστά ονόματα μοντέλων τους. Πρόσφατα η Ford παρουσίασε το Bronco, αλλά και άλλες εταιρείες να δοκιμάζουν τρελά concept με ονομασία από τα παλιά. Με την σειρά της η VW συνεχίζει να χτίζει τον δρόμο προς το «ηλεκτρικό» της μέλλον. Πρόσφατα ένας χρήστης του διαδικτυακού φόρουμ VWIDTalk, ανακάλυψε πως ο όμιλος VW απέσπασε τα δικαιώματα των ονομασιών e-Beetle, e-Karmann, e-Kübel και e-Golf Classic. Αυτό προκύπτει από μια ιστορία που κυκλοφόρησε πριν από αρκετές εβδομάδες όταν αναφέρθηκε ότι η VW είχε καταθέσει ένα εμπορικό σήμα για το όνομα e-Samba, αφού η VW Commercial Vehicles παρουσίασε ένα Type 1 σε ηλεκτρική μετατροπή τον Μάρτιο.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλες τις τιμές και εξοπλισμό όλων των αυτοκινήτων της VOLKSWAGEN

The e-BeetleΌπως μπορείτε να φανταστείτε, αυτή η είδηση ​​έχει ενθουσιάσει πολλούς λάτρεις της μάρκας, ειδικά αυτούς που λατρεύουν τα κλασσικά αυτοκίνητα της εταιρείας. Οι πιο ενδιαφέρουσες μετατροπές από όλα αυτά πρέπει να είναι το e-Kübel, το οποίο θα βασίζεται στο στρατιωτικό όχημα Kübelwagen (το αντίστοιχο Jeep και GAZ-67 των Γερμανών) που ήταν αργότερα πωλήθηκε με διάφορες ονομασίες όπως Thing, Trekker, Safari, Camat, Pescaccia, ανάλογα με την χώρα πώλησης.

The e-Beetle
Μπορεί να μην γνωρίζουμε ακόμη αν η VW θα προχωρήσει σε μαζική παραγωγή αυτών τον e-κλασσικών, ή αν θα πρόκειται για κιτ μετατροπής, η πρόθεση του ομίλου είναι ξεκάθαρη.  Ήδη πέρυσι το σύστημα μετάδοσης κίνησης από το e-Up τοποθετήθηκε σε έναν παλιό Beetle σαν πείραμα, δημιουργώντας το e-Käfer (Käfer είναι η γερμανική λέξη για το Beetle, σκαθάρι). Ο Thomas Schmall, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Volkswagen Group Components, δήλωσε επίσης εκείνη την εποχή ότι η VW θα προσέφερε «μια επαγγελματική λύση μετατροπής, χρησιμοποιώντας εξαρτήματα παραγωγής της υψηλότερης ποιότητας» σε ιδιοκτήτες κλασικών Beetles που θέλουν να τα μετατρέψουν σε ηλεκτρικά. Ίσως το e-Käfer είναι μόνο η αρχή ενός πολύ μεγαλύτερου έργου και θα μπορούσαμε να δούμε περισσότερα κλασικά μοντέλα VW να τρέχουν με κινητήρες e-Up ή ID3.

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.