Η έκδοση spider του SF90 Stradale, η SF90 Spider, παρουσιάστηκε κατά τη διάρκεια μιας ειδικής ψηφιακής εκδήλωσης, παρέχοντας στους Ferraristi από όλο τον κόσμο μια αποκλειστική ματιά στα καινοτόμα χαρακτηριστικά του καινούργιου αυτοκινήτου της ιταλικής μάρκας.
Ως το πρώτο υβριδικό spider της Ferrari, η SF90 Spider θέτει τον πήχη ακόμη πιο ψηλά στον τομέα της απόδοσης και καινοτομίας, όχι μόνο για τη γκάμα της Ferrari αλλά και για ολόκληρο τον τομέα σπορ αυτοκινήτων. Το νέο καμπριολέ έχει τις ίδιες προδιαγραφές με ένα supercar και επιδόσεις-ρεκόρ αλλά προσθέτει επίσης επιπλέον απόλαυση στην οδήγηση και ευελιξία, χάρη στην αναδιπλούμενη αρχιτεκτονική της οροφής της SF90 Spider. Το σύστημα αναδιπλούμενης οροφής (RHT), ανοίγει σε 14 δευτερόλεπτα και χρειάζεται μονάχα 100 λίτρα χωρητικότητας πίσω αντί των 150-200 που χρειάζονται άλλα συστήματα. Ταυτόχρονα η χρήση αλουμινίου στην κατασκευή της οροφής, μειώνει το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου κατά 40 κιλά. Για τους λάτρεις της πίστας, η SF90 Spider παρέχεται με το πακέτο Assetto Fiorano στον προαιρετικό της εξοπλισμό, όπου χρησιμοποιούνται πιο ελαφριά υλικά, όπως τιτάνιο και carbon fiber, για να μειωθεί ακόμη 21 κιλά το συνολικό βάρος.
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Και όμως… αυτά τα έξι αυτοκίνητα διαθέτουν κινητήρες Ferrari!
Ο V8 κινητήρας τεσσάρων λίτρων είναι «παντρεμένος» με ένα καινούργιο κιβώτιο 8 σχέσεων και το σύστημα RAC-e (Cornering Angle Regulator, Electric) στους εμπρός άξονες το οποίο ελέγχει δυο ηλεκτρικούς κινητήρες. Στο πίσω μέρος βρίσκεται το σύστημα MGUK, ανάμεσα στον κινητήρα και το κιβώτιο ταχυτήτων, για την συσσώρευση και χρήση της κινητικής ενέργειας. Συνολικά η ισχύ της SF90 Spider φτάνει τους 986 ίππους με 1200 Nm ροπής, ξεπερνώντας τον προκάτοχο της.
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Τα πέντε καλύτερα αυτοκίνητα με manual κιβώτιο
Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανά πάσα στιγμή την λειτουργία του κινητήρα μεταξύ αποκλειστικά με ηλεκτρική κίνησης στους εμπρός τροχούς και υβριδική λειτουργία με κίνηση στους πίσω ή και στους τέσσερις τροχούς. Η εμβέλεια της ηλεκτρικής λειτουργίας φτάνει τα 25 χιλιόμετρα, που μπορεί να ακούγεται μικρή αλλά η ανάκτηση ενέργειας της SF90 Spider βοηθάει απίστευτα στην διατήρηση του φόρτου στην μπαταρία για αρκετή απόσταση. Επιλογές έχει και στον τομέα αεροδυναμικής ο οδηγός, μεταξύ Low Drag και High Downforce, αλλάζοντας την μορφολογία των πτερυγίων πάνω από το κάλυμμα του κινητήρα και στο κάτω μέρος του αυτοκινήτου, προσθέτοντας ή αφαιρώντας ανάλογα τονα αεροδυναμικό συντελεστή.
Εσωτερικά ο οδηγός έχει έναν σχεδόν εξ’ ολοκλήρου ψηφιακό πίνακα οργάνων, με ολόκληρο το σύστημα να είναι σχεδιασμένο για να παρέχει μέγιστη άνεση στον οδηγό, με προσανατολισμό προς τον ίδιο για να μειώνονται αρκετά οι κινήσεις του γύρο από το τιμόνι κατά την ώρα της οδήγησης. Άλλωστε, η φιλοσοφία σχεδιασμού του πιλοτηρίου της Ferrari ήταν πάντα «χέρια στο τιμόνι, μάτια στον δρόμο».