Με περισσότερες από 300 εγγεγραμμένες πατέντες, η ιστορία καινοτομιών της SEAT καλύπτει όλο το φάσμα της 70χρονης ύπαρξης της. Τρεις κύριες εφευρέσεις αποκάλυψαν τις θεμελιώδεις πτυχές της SEAT, όπως το παιδικό κάθισμα ασφαλείας του 1955, το λογότυπο-λαβή του χώρου αποσκευών και η κρυφή λαβή της πίσω πόρτας.
Σύστημα συγκράτησης παιδιών (1955)
Το πρώτο δίπλωμα ευρεσιτεχνίας στα 70 χρόνια της ιστορίας της SEAT, με αριθμό SEAT ES221068A, σφραγίστηκε το 1955. Ήταν ένα παιδικό κάθισμα ασφαλείας αποτελούμενο από δύο μεταλλικά πλαίσια, με τέτοιο τρόπο ώστε να μπορούσαν να αναδιπλωθούν σαν ένα βιβλίο. Το σημαντικότερο ήταν ότι προσέφερε περισσότερη ασφάλεια από το να κάθονται τα παιδιά στα πίσω καθίσματα χωρίς κανένα σύστημα συγκράτησης (που ήταν κοινή πρακτική εκείνη την εποχή).
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλες τις τιμές και εξοπλισμό όλων των αυτοκινήτων της SEAT
Η Λαβή-Λογότυπο του χώρου αποσκευών(1999)
Με τον κώδικα ES1042196U, η SEAT εφηύρε μια κυλινδρική κλειδωνιά με ένα ξεχωριστό κάλυμμα. Ήταν ο μοχλός του μηχανισμού ο οποίος, γυρίζοντας τον με τα δάχτυλα, άνοιγε την πόρτα του χώρου αποσκευών.
Χερούλι της πόρτας κρυμμένος στο πίσω μέρος του γυαλιού (2007)
Το μικρό τριγωνικό πίσω παραθυράκι, που εμφανίζεται σε πολλά αυτοκίνητα πίσω από τα πίσω παράθυρα, δίδει τη δυνατότητα στους πίσω επιβάτες να έχουν μεγαλύτερη ορατότητα. Οι σχεδιαστές της SEAT αποφάσισαν ότι θα μπορούσαν να δώσουν συνέχεια στη γυάλινη επιφάνεια του πίσω χώρου στη δεύτερη γενιά SEAT Leon.
Το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας ES 2271826 T3 περιγράφει πώς να μεγεθύνετε τη διαφανή περιοχή των πίσω υαλοπινάκων και ταυτόχρονα να επιτύχετε χώρο για να κρύψετε τη λαβή ανοίγματος της πόρτας. Με αυτή τη λύση, το πίσω πλαίσιο της δεύτερης γενιάς SEAT Leon εμφανίστηκε καθαρό, χωρίς λαβή. Ως αποτέλεσμα αυτής της ευρεσιτεχνίας, ο σχεδιαστής Walter de Silva σχεδίασε το SEAT Leon ως δίθυρο αυτοκίνητο, διατηρώντας παράλληλα την πρακτικότητα των τεσσάρων θυρών του.