Παγκόσμια πρεμιέρα για τη νέα Porsche 911 GT3

Η Porsche AG παρουσίασε σήμερα – διαδικτυακά φυσικά! – την νέα έβδομη γενιά της 911 GT3.

PORSCHE 911 GT3 2021Το μοντέλο είναι εφοδιασμένο με ένα 4.0 λίτρων κινητήρα, με απόδοση 510 ίππων (10 περισσότεροι από τον προκάτοχο του) ενώ η μέγιστη ροπή έχει αυξηθεί από 460 σε 470 Nm.

PORSCHE 911 GT3 2021Εκτός από ένα εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο GT, υπάρχει επίσης ένα κιβώτιο επτά ταχυτήτων PDK. Το νέο 911 GT3 να εκτοξεύεται από στάση έως 100 km/h σε 3,4 δευτερόλεπτα, φτάνοντας τα 200 km/h σε 10,8 δευτερόλεπτα. Η Porsche προσφέρει επίσης την έβδομη γενιά του 911 GT3 αποκλειστικά με κίνηση στους πίσω τροχούς.
Χαρακτηριστικό του μοντέλου είναι και η μείωση του βάρους. Κατασκευάζεται από αλουμίνιο και χάλυβα, το οποίο περιέχει τώρα ακόμη μεγαλύτερο ποσοστό carbon. Αυτό το ελαφρύ σύνθετο υλικό χρησιμοποιείται τόσο στο κάλυμμα του χώρου αποσκευών, όσο και στην πίσω πτέρυγα, ενώ η οροφή είναι επίσης διαθέσιμη σε CFRP κατόπιν αιτήματος.

TOP 10 Όταν οι Γερμανικοί οίκοι έχουν κέφια!

Οι μηχανικοί της Porsche ξόδεψαν ατέλειωτες ώρες στην αεροδυναμική του νέου 911 GT3. Χαρακτηριστικό ο τεράστιος πίσω διαχύτης παράγει τετραπλάσια δύναμη από τον προκάτοχό του, καθώς η αλληλεπίδραση μεταξύ των μπροστινών αεροδυναμικών στοιχείων και του μεγάλου χείλους διασφαλίζει μια πιο συνεπή ροή αέρα στο άρτια αεροδυναμικά σχεδιασμένο εξωτερικό του αμαξώματος. Το νέο 911 GT3 παράγει περίπου 50 τοις εκατό περισσότερη κατώθηση συνολικά από τον προκάτοχό του, ακόμη και στις βασικές εργοστασιακές αεροδυναμικές ρυθμίσεις του.

PORSCHE 911 GT3 2021Τέλος, το πακέτο Clubsport είναι επίσης διαθέσιμο για το νέο 911 GT3 που περιλαμβάνει, εκτός από ένα πιστοποιημένο κλωβό ασφαλείας πίσω από τα μπροστινά καθίσματα, μια εγκατάσταση αγωνιστικής ζώνης ασφαλείας έξι σημείων στην πλευρά του οδηγού, έναν φορητό πυροσβεστήρα και έναν διακόπτη αποσύνδεσης μπαταρίας, όλα με γνώμονα την σωστή χρήση του νέου 911 GT3 πάνω σε πίστα.

Πριν ακόμα περάσει και επίσημα στην αγορά η νέα GT3 οδηγήθηκε πάνω στην άσφαλτο των 20.8km του τρομακτικού Nürburgring Nordschleife ρίχνοντας το χρόνο του προκατόχου του κατά 17 ολόκληρα δευτερόλεπτα.

Ακολουθήστε μας στο INSTAGRAM και στο FACEBOOK

 

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.