autokinito.com.cy by Petros Soutzis

Πέντε από τα πιο περίεργα Cabrio που φτιάχτηκαν ποτέ

Μέσα από τα χρόνια, πολλές εταιρείες φλέρταραν με την δημιουργία καμπριολέ μοντέλων τα οποία όμως μερικές φορές ήταν λες και τα σχεδίασε ένας απλός λάτρης στο γκαράζ του… Ο λόγος; Πολλές φορές οι εταιρείες, θέλοντας να προωθήσουν ακόμη περισσότερο τα πιο επιτυχημένα τους μοντέλα, απλά αφαιρούσαν την οροφή έστω και αν το μοντέλο δεν ήταν ότι πιο βολικό για μια μετατροπή σε κάμπριο! Αυτά είναι τα πέντε πιο περίεργα παραδείγματα τέτοιων αυτοκινήτων!

Range Rover Evoque Convertible

Το Range Rover Evoque εκτός από όμορφο, και αρκετά ικανό off-road, είναι ένα αστικό SUV. Με το κομψό στυλ για το οποίο είναι γνωστό το Range Rover και το πολυτελές εσωτερικό του, το βασικό Evoque ήταν απίστευτα εντυπωσιακό και σίγουρα όχι ένα μοντέλο το οποίο θα μπορούσε να φανταστεί κάποιος σε μορφή κάμπριο. Και όμως. Το Evoque Convertible ήταν βαρύτερο και ακριβότερο από το βασικό μοντέλο και συνοδεύτηκε από έναν πετρελαιοκινητήρα Ingenium 2.0 λίτρων που απέδιδε 177ίππους. Λαμβάνοντας υπόψη ότι το όχημα δεν είναι κατάλληλο για επιδόσεις και γρήγορη οδήγηση, το Evoque Convertible δεν είναι καθόλου κακό σαν αυτοκίνητο, απλά χρειάζεται τον αρκετά ιδιαίτερο του πελάτη.

Δείτε το επόμενο

Mini Moke

Το Mini Moke είναι σίγουρα ένα περίεργο όχημα που ήταν κατασκευασμένο για πρακτικότητα και απίστευτα απλή χρήση. Το αυτοκίνητο αυτό δεν είχε πόρτες ενώ ήταν πολύ εύκολο στη συντήρηση αλλά και απίστευτα φθηνό, τόσο για την αγορά αλλά και στον δρόμο. Ως εκ τούτου, το Moke που προοριζόταν για στρατιωτική χρήση, δεν είχε το απαιτούμενο ύψος από το έδαφος έτσι κατέληξε στις αντιπροσωπείες της Mini όπου είχε φοβερή επιτυχία από το 1964 έως το 1993. Ενώ ήταν καλό σαν αυτοκίνητο, το όχημα εξακολουθεί να ανήκει σε αυτήν τη λίστα λόγω του περίεργου σχεδιασμού του! Φυσικά θα το δείτε στους δρόμους ακόμη και σήμερα, ειδικά σε παραλιακά θέρετρα αλλά και στους δρόμους πόλης.

Δείτε το επόμενο

Nissan Micra CC Convertible

Κατά τη διάρκεια της τρίτης γενιάς του Micra, η Nissan παρουσίασε την επιλογή CC Convertible, το οποίο είχε και πίσω καθίσματα στα οποία όμως χωρούσε σχεδόν τίποτα. Η θυσία για την έκδοση κάμπριο ήταν το πώς ο, ήδη μικρός, εσωτερικός χώρος έγινε ακόμη πιο μικρός. Μάλιστα το περιοδικό Top Gear πρόσθεσε το μοντέλο αυτό στη λίστα με τα 13 χειρότερα αυτοκίνητα των τελευταίων 20 ετών, έστω και αν για κάποιους έχει μια περίεργη «γοητεία».

Δείτε το επόμενο

Citroen C3 Pluriel

Το Citroen C3 Pluriel κυκλοφόρησε ως μέρος της πρώτης γενιάς της C3 στην κατηγορία των μίνι αυτοκινήτων. Εμφανισιακά  το όχημα έχει κάποιες ομοιότητες σε εμφάνιση και γοητεία στο Nissan Micra και Nissan Micra CC. H Pluriel κυκλοφόρησε το 2003, και η Citroen ήταν πεπεισμένη πως το αυτοκίνητο αυτό ήταν τέσσερα αυτοκίνητα σε ένα – ένα hatchback, ένα σαλούν, ένα κάμπριο και ένα roadster pick –up! Στα χαρτιά ίσως να ακουγόταν καλό, αλλά στην πραγματικότητα οι πωλήσεις ήταν απίστευτα κακές με μεγαλύτερο ένοχο τον μηχανισμό του κάμπριο, ή καλύτερα η απουσία ενός μηχανισμού καθώς ο οδηγός έπρεπε να αφαιρέσει την οροφή με το χέρι και δεν μπορούσε να την φυλάξει μέσα στο αυτοκίνητο. Φυσικά δεν θα ξεχάσουμε την παγκόσμια του παρουσίαση στη Μάλαγα της Ισπανίας όπου έπιασε βροχή τους συναδέλφους και επέστρεψαν πίσω στο ξενοδοχείο βρεγμένοι ως το κόκκαλο.

Δείτε το επόμενο

Ford StreetKa

Το Ford Ka είναι ένα περίεργο αυτοκίνητο, ακόμη και στην βασική του έκδοση έστω και αν δεν είναι καθόλου κακό στην οδήγηση με το διασκεδαστικά μικρό του πλαίσιο για παιχνίδια στις στροφές και άνεση στην στάθμευση. Η Ford, βασισμένη στην επιτυχία του Ka, αποφάσισε να κυκλοφορήσει το StreetKa το οποίο όμως δεν είχε την επιτυχία που όλοι περίμεναν. Η περίεργη όψη του, ο άβολος μηχανισμός οροφής το κατέστησαν σαν ένα περίεργο κάμπριο με μικρό αγοραστικό ενδιαφέρον.

Exit mobile version