Όταν τα τμήματα marketing… έχουν κέφια!

Πραγματικά, όταν οι marketers των αυτοκινητοβιομηχανιών έχουν κέφια, δεν σταματούν να μας εκπλήσσουν.

Αυτή τη φορά η Ford Motor Company ανέβασε ένα βίντεο στο youtube παρουσιάζοντας μια αισιόδοξη νότα όσον αφορά την πορεία της πανδημίας. Σε ένα… οίστρο εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, δεν βλέπουμε πουθενά αυτοκίνητο Ford καθόλη τη διάρκεια παρά μόνο ένα λογότυπο στο τέλος!

Δείτε το βίντεο εδώ:

 

 

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.