Οργανωτικές και διοικητικές αλλαγές στη Ford

Η Ford συνεχίζει να εκσυγχρονίζει και να μετασχηματίζει τον παγκόσμιο οργανισμό της, μεταβάλλοντας τον τρόπο οργάνωσης και λειτουργίας της εταιρείας με απώτερο σκοπό την εκτελεστική αριστεία προς όφελος των πελατών και της σταθερής κερδοφόρας ανάπτυξης.

Jim FarleyΟ Jim Farley, ο οποίος διαδέχτηκε τον Jim Hackett ως president & CEO της Ford, παρουσίασε τους κύριους στόχους και τις οργανωτικές αλλαγές κατά τη διάρκεια μιας διαδικτυακής συνέλευσης με την παγκόσμια ομάδα της εταιρείας. Ο Farley δήλωσε ότι η Ford σχεδιάζει να κινηθεί ταχύτατα για τον μετασχηματισμό των δραστηριοτήτων του αυτοκινητικού κλάδου – βελτιώνοντας την ποιότητα, μειώνοντας τα κόστη και επιταχύνοντας την αναδιοργάνωση των επιχειρηματικών μονάδων που υστερούν σε επιδόσεις.

Την ίδια στιγμή, το σχέδιο ανάπτυξης της Ford προβλέπει:

  • Κατανομή περισσότερων κεφαλαίων, πόρων και ταλέντων στις ισχυρότερες επιχειρήσεις και μονάδες franchise οχημάτων
  • Επέκταση του επιτυχημένου τομέα επαγγελματικών οχημάτων με ένα πακέτο υπηρεσιών λογισμικού που ενισχύουν την πιστότητα στη μάρκα και τον κύκλο εργασιών
  • Προώθηση μοναδικών, πλήρως ηλεκτρικών οχημάτων Ford σε ευρεία κλίμακα παραγωγής σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων των Transit, F-Series, Mustang, SUVs και Lincoln
  • Προσθήκη πιο προσιτών οχημάτων στην παγκόσμια γκάμα, συμπεριλαμβανομένης και της Β. Αμερικής
  • Ίδρυση ενός νέου τομέα με επίκεντρο τον πελάτη που θα βασίζεται στο μοντέλο αυτόνομης οδήγησης της Argo AI

«Κατά τη διάρκεια των τελευταίων τριών χρόνων, έχοντας στο τιμόνι του οργανισμού μας τον Jim Hackett, πετύχαμε αξιοσημείωτη πρόοδο και δημιουργήσαμε τις βάσεις για να γίνουμε μία εύρωστη εταιρεία με αυξανόμενη κερδοφορία» δήλωσε ο Farley. «Τώρα ήρθε η ώρα να προχωρήσουμε. Να αγωνιστούμε με πάθος – να επενδύσουμε κεφάλαια σε περισσότερο υποσχόμενες ανταποδοτικές ευκαιρίες για να δημιουργήσουμε αξία – και να κερδίσουμε πιστούς πελάτες μέσα από θαυμάσια προϊόντα και μία ικανοποιητική εμπειρία ιδιοκτησίας.»  

Η Ford προχωρά σε αλλαγές στο μοντέλο λειτουργάς της ώστε να μπορέσει να ανταποκριθεί σε αυτές τις προτεραιότητες. Οι κυριότερες είναι:

  • Επικέντρωση στις διαδικασίες λήψης αποφάσεων και ανάληψης ευθυνών γύρω από προϊόντα και ομάδες πελατών σε τρεις περιφερειακές επιχειρηματικές μονάδες – Αμερικής και Διεθνών Αγορών, Ευρώπης και Κίνας
  • Επιτάχυνση της καινοτομίας που θα οδηγήσει στην πρωτοπορία σε νέους επιχειρηματικούς τομείς όπως τα αυτόνομα οχήματα και η κινητικότητα
  • Αξιοποίηση της τεχνογνωσίας σε βιομηχανικές πλατφόρμες για τη δημιουργία συνδεδεμένων οχημάτων σε παγκόσμιο επίπεδο
  • Αποτελεσματική χρήση τεχνολογίας και λογισμικού με τρόπους που κάνουν τη Ford να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό
  • Αποδοχή και αύξηση της πολυσυλλεκτικότητας ειδικοτήτων, εμπειριών και ταλέντων σε όλη την εταιρεία

Ο Farley δήλωσε ότι η εταιρεία στοχεύει σε σταθερή λειτουργική απόδοση που περιλαμβάνει κέρδη προ φόρων και τόκων της τάξης του 8% με ισχυρή αναπροσαρμοσμένη ρευστότητα του αυτοκινητιστικού τομέα, ώστε η εταιρεία να μπορεί να επενδύσει πλήρως στους πελάτες και την ανάπτυξη.

 

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.