Ο Όμιλος BMW προωθεί τις online πωλήσεις

Το BMW Group έκανε άλματα στην ψηφιοποίηση πωλήσεων και μάρκετινγκ την περασμένη χρονιά, κατά ένα μέρος λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού και της επιθυμίας των πελατών για μία όσο το δυνατόν πιο ανέπαφη διαδικασία πωλήσεων:

bmwΕκπρόσωποι πωλήσεων σε περισσότερες από 60 αγορές μπορούν τώρα να συμβουλεύουν τους πελάτες και να πωλούν οχήματα από οποιαδήποτε τοποθεσία. Μπορούν να διαμορφώνουν τα οχήματα μαζί με τον πελάτη μέσω μιας διαμοιρασμένης οθόνης, για παράδειγμα, ή να προσφέρουν μία εικονική περιήγηση των αυτοκινήτων που έχουν σε απόθεμα.

TOP 10 10 πράγματα που πρέπει να ξέρετε για τα ηλεκτρικά αυτοκίνηταΣε δεύτερο βήμα, η εταιρεία εφάρμοσε εκτενώς τη διαδικασία online πωλήσεων για το δίκτυο λιανικής σε κύριες αγορές μέσω ιστότοπων υψηλής κυκλοφορίας, κάτι το οποίο θα επεκταθεί σε περισσότερες αγορές το 2021.

Στο πλαίσιο της νέας στρατηγικής πωλήσεων, το BMW Group σε συνεργασία με το δίκτυο λιανικής, μελλοντικά, σχεδιάζει να προσφέρει στους πελάτες τη δυνατότητα αγοράς του οχήματός τους (διαμορφωμένο από τους ίδιους), αποκλειστικά online, με παράδοση στη πόρτα του σπιτιού τους. Με τον τρόπο αυτό θα παρέχει μία ολοκληρωμένη online εμπειρία: από τη διαμόρφωση μέχρι την παραγγελία και το στάδιο χρήσης. Έτσι, οι πελάτες θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν προϊόντα και υπηρεσίες του BMW Group προσαρμοσμένα στις ανάγκες και απαιτήσεις τους με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

bmwΟι ιδιοκτήτες ηλεκτρικών οχημάτων μπορούν επίσης να διαμορφώνουν προϊόντα και τις υπηρεσίες BMW Charging και MINI Charging εξατομικευμένα, δημιουργώντας λύση φόρτισης προσαρμοσμένη στις ανάγκες τους – για φόρτιση στο σπίτι ή εν κινήσει.

Το BMW Group επιθυμεί επίσης να επεκτείνει σημαντικά τη γκάμα λειτουργιών που διατίθενται ως ψηφιακές αναβαθμίσεις aftersales, βοηθώντας τους πελάτες να αποκτήσουν προϊόντα που ικανοποιούν τις απαιτήσεις και τις ατομικές τους ανάγκες μετακίνησης.

TOP 10 Όταν οι Γερμανικοί οίκοι έχουν κέφια!Οι πελάτες θα μπορούν επίσης να ενεργοποιούν πρόσθετες λειτουργίες, όπως συστήματα υποστήριξης οδηγού, επιλεγμένα πακέτα φωτισμού και ήχου, ακόμα και σετάρισμα της ανάρτησης.

Η εταιρεία εκτιμά ότι οι λειτουργίες που διατίθενται ως ψηφιακές αναβαθμίσεις aftersales θα έχουν αξιοσημείωτο μερίδιο στον πολύ επικερδή τομέα προαιρετικού εξοπλισμού στο μέλλον.

Η εταιρεία θα συνεχίσει να επεκτείνει τις προϊοντικές υπηρεσίες της: για παράδειγμα, μέσω απομακρυσμένης διάγνωσης. Εάν εμφανιστεί μήνυμα σφάλματος στην οθόνη του οχήματος, ο πελάτης θα μπορεί να καλεί τον συνεργάτη επισκευαστή της BMW απευθείας από το όχημα. Εάν ο πελάτης συμφωνεί, τα δεδομένα του οχήματος θα μεταφέρονται ασύρματα (over-the-air) και ο τεχνικός θα μπορεί να πραγματοποιεί διάγνωση από απόσταση. Εάν κρίνεται απαραίτητη η επίσκεψη στο συνεργείο, ο πελάτης θα μπορεί να κλείνει εύκολα ραντεβού για service την ώρα που τον εξυπηρετεί.

Ακολουθήστε μας στο INSTAGRAM και στο FACEBOOK

 

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.