Ο Luca de Meo θέλει να «απογειώσει» τη Renault

O Luca de Meo, μπορεί να μετρά μόλις δυόμιση μήνες στο τιμόνι της Renault, αλλά έχει ήδη θέσει σε εφαρμογή το σχέδιο αναδιάρθρωσης του γαλλικού γίγαντα. Πολλοί το αποκαλούν… επανάσταση. Και ο de Meo δεν θα κάνει τα… «βασικά» όπως κάθε καινούριος CEO αυτού του επιπέδου.

Luca de MeoΣτα μέτρα που ήδη ανακοινώθηκαν είναι και το ότι ορισμένα μοντέλα δεν θα ανανεωθούν στο τέλος του εμπορικού κύκλου ζωής τους. Αλλά ο de Meo θα προχωρήσει περισσότερο, επειδή η πρόθεσή του είναι να εφαρμόσει μια επανάσταση στην προσφορά οχημάτων της μάρκας, στοιχηματίζοντας στις πιο κερδοφόρες κατηγορίες, πράγμα που σημαίνει ότι θα επικεντρωθούν στην συμπαγή κατηγορία. Μια σοβαρή αναδιάρθρωση θα ανακοινωθεί στις αρχές του 2021.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλες τις τιμές και εξοπλισμό όλων των αυτοκινήτων της RENAULT

Στην ανάλυση που έκανε ο de Meo δείχνει ότι οι κακές αποφάσεις που ελήφθησαν τα τελευταία χρόνια είχε σαν αποτέλεσμα η μάρκα να έχει χάσει σημαντικά έσοδα, εν μέρει λόγω της συγκέντρωσης του 70% των πωλήσεων στην κατηγορία Β. Είναι αλήθεια ότι είναι μια από τις πιο ανταγωνιστικές κατηγορίες, αλλά είναι λάθος να εγκαταλείψεις την συμπαγής κατηγορία όταν τώρα γίνεται βασικός άξονας. Έτσι, το 2022 θα παρουσιαστεί μια νέα γκάμα των Mégane και Kadjar, συμπεριλαμβανομένου και ενός ηλεκτρικού SUV.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Μοναδικά sports cars που ξεχάστηκαν! Τα θυμάστε;

Luca de MeoΟ De Meo έχει ήδη ξεκινήσει την ανάπτυξη συνεργασιών σε ανθρώπινο δυναμικό. Μεταξύ αυτών και δύο σχεδιαστές τους Gilles Vidal και Alejandro Mesonero. Νέα πρόσωπα και στο τμήμα Marketing και επικοινωνίας με κορυφαία στελέχη τόσο από τον Όμιλο PSA όσο και από τη Seat.

Aναφέρθηκε επίσης στις Dacia και Alpine, τις άλλες δύο μάρκες που ανήκουν στην Γάλλική μάρκα. Όσον αφορά την Dacia, έχει επισημάνει ένα υψηλό αναπτυξιακό δυναμικό, με το οποίο επιβεβαιώνεται ότι θα συνεχίσουν να επενδύουν σε αυτό, ενώ η σπορ μάρκα έχει δείξει ότι είναι μια εξειδικευμένη μάρκα, απαραίτητη για να μεταφέρει ειδικά συναισθήματα.

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.