O Luca de Meo, μπορεί να μετρά μόλις δυόμιση μήνες στο τιμόνι της Renault, αλλά έχει ήδη θέσει σε εφαρμογή το σχέδιο αναδιάρθρωσης του γαλλικού γίγαντα. Πολλοί το αποκαλούν… επανάσταση. Και ο de Meo δεν θα κάνει τα… «βασικά» όπως κάθε καινούριος CEO αυτού του επιπέδου.
Στα μέτρα που ήδη ανακοινώθηκαν είναι και το ότι ορισμένα μοντέλα δεν θα ανανεωθούν στο τέλος του εμπορικού κύκλου ζωής τους. Αλλά ο de Meo θα προχωρήσει περισσότερο, επειδή η πρόθεσή του είναι να εφαρμόσει μια επανάσταση στην προσφορά οχημάτων της μάρκας, στοιχηματίζοντας στις πιο κερδοφόρες κατηγορίες, πράγμα που σημαίνει ότι θα επικεντρωθούν στην συμπαγή κατηγορία. Μια σοβαρή αναδιάρθρωση θα ανακοινωθεί στις αρχές του 2021.
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλες τις τιμές και εξοπλισμό όλων των αυτοκινήτων της RENAULT
Στην ανάλυση που έκανε ο de Meo δείχνει ότι οι κακές αποφάσεις που ελήφθησαν τα τελευταία χρόνια είχε σαν αποτέλεσμα η μάρκα να έχει χάσει σημαντικά έσοδα, εν μέρει λόγω της συγκέντρωσης του 70% των πωλήσεων στην κατηγορία Β. Είναι αλήθεια ότι είναι μια από τις πιο ανταγωνιστικές κατηγορίες, αλλά είναι λάθος να εγκαταλείψεις την συμπαγής κατηγορία όταν τώρα γίνεται βασικός άξονας. Έτσι, το 2022 θα παρουσιαστεί μια νέα γκάμα των Mégane και Kadjar, συμπεριλαμβανομένου και ενός ηλεκτρικού SUV.
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Μοναδικά sports cars που ξεχάστηκαν! Τα θυμάστε;
Ο De Meo έχει ήδη ξεκινήσει την ανάπτυξη συνεργασιών σε ανθρώπινο δυναμικό. Μεταξύ αυτών και δύο σχεδιαστές τους Gilles Vidal και Alejandro Mesonero. Νέα πρόσωπα και στο τμήμα Marketing και επικοινωνίας με κορυφαία στελέχη τόσο από τον Όμιλο PSA όσο και από τη Seat.
Aναφέρθηκε επίσης στις Dacia και Alpine, τις άλλες δύο μάρκες που ανήκουν στην Γάλλική μάρκα. Όσον αφορά την Dacia, έχει επισημάνει ένα υψηλό αναπτυξιακό δυναμικό, με το οποίο επιβεβαιώνεται ότι θα συνεχίσουν να επενδύουν σε αυτό, ενώ η σπορ μάρκα έχει δείξει ότι είναι μια εξειδικευμένη μάρκα, απαραίτητη για να μεταφέρει ειδικά συναισθήματα.