Ο Carlos Reutemann δεν βρίσκεται πλέον ανάμεσά μας

Ο θρύλος της Formula 1, Carlos Reutman έφυγε από την ζωή σήμερα σε ηλικία των 79 ετών. Το 2017 ο Αργεντίνος διαγνώστηκε με καρκίνο στο συκώτι. Τον τελευταίο μήνα της ζωής του τον πέρασε στο νοσοκομείο του Σάντα Φε αφού εισήχθη για νεφρική ανεπάρκεια και αιμορραγία στην βουβωνική χώρα.

Carlos ReutemannΓεννημένος το 1942 ο Reutemann αγωνίστηκε στη Formula 1 από το 1972 έως το 1982. Ήταν ανάμεσα στους κορυφαίους όσα χρόνια αγωνίστηκε παίρνοντας και δώδεκα νίκες και έξι pole positions. To 1981, όταν οδηγούσε για την ομάδα της Williams, έχασε τον τίτλο με μόνο ένα βαθμό διαφορά ενώ τερμάτισε τρίτος στην κατάταξη τρεις φορές με τρεις διαφορετικές ομάδες. Το 1975 με τη Brabham, το 1978 με τη Ferrari και το 1980 με τη Williams. Μέχρι σήμερα είναι ο τελευταίος οδηγός της Αργεντινής για να κερδίσει ένα Grand Prix. Ο Reutemann έχει να επιδείξει και επιτυχίες στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι αφού τερμάτισε δύο φορές στην τρίτη θέση του Ράλι Αργεντινής. Το 1980 με ένα εργοστασιακό Fiat 131 Abarth και το 1982 με ένα επίσης εργοστασιακό Peugeot 205 T16. Μετά την αποχώρηση του από τους αγώνες διετέλεσε κυβερνήτης της Σάντα Φε στην Αργεντινή αλλά και γερουσιαστής, ενώ του προτάθηκε να κατέβει και σαν υποψήφιος για την προεδρία. Κάτι που ο ίδιος αρνήθηκε να πράξει.

Αιωνία του η μνήμη.

TOP TEN:Οι πιο extreme αγώνες ταχύτητας στον κόσμο

Ακολουθήστε μας στο INSTAGRAM και στο FACEBOOK

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.