Ντεμπούτο για τις τετρακίνητες BMW M3 και BMW M4

Μόλις λίγους μήνες αφότου κυκλοφόρησαν οι νέες BMW M3 Sedan και BMW M4 Coupé, η BMW M GmbH προσθέτει δύο ακόμα εκδόσεις στη γκάμα της, προσφέροντας για πρώτη φορά το σύστημα τετρακίνησης M xDrive με τα σπορ μοντέλα της πολυτελούς μεσαίας κατηγορίας. Η ακριβής μετάδοση κίνησης σε όλους τους τροχούς χαρίζει νέα δυναμική στις BMW M3 Competition Sedan με M xDrive και M4 Competition Coupé με M xDrive.

BMW M3 Competition xDrive & BMW M4 Competition xDriveΗ ισχύς του εν σειρά εξακύλινδρου κινητήρα 510 hp των νέων μοντέλων μεταδίδεται μέσω ενός οκτατάχυτου κιβωτίου M Steptronic με Drivelogic. Το σύστημα AWD που είναι ειδικά σχεδιασμένο για οχήματα M κατανέμει τη ροπή εμπρός / πίσω ανάλογα με τις απαιτήσεις, αυξάνοντας την ευελιξία, την κατευθυντική ευστάθεια, την ελκτική πρόσφυση, αλλά και τη συμπεριφορά σε αγωνιστικές συνθήκες. Με αυτό τον τρόπο, ο οδηγός βιώνει μία συναρπαστική εκδοχή των διάσημων επιδόσεων Μ, και ακόμα πιο άμεση επιτάχυνση. Το λανσάρισμα της BMW M3 Competition Sedan με M xDrive και της BMW M4 Competition Coupé με M xDrive είναι προγραμματισμένο για τον Ιούλιο του 2021.

BMW M3 Competition xDriveΟ ειδικά ρυθμισμένος έλεγχος μετάδοσης ισχύος του συστήματος M xDrive ήδη αποτελεί μία απολαυστική εναλλακτική πρόταση αντί της κλασικής πίσω κίνησης για πολλά μοντέλα υψηλών επιδόσεων της BMW M GmbH. Η τετρακίνηση συνδυάζεται με το Active M Differential, το οποίο εξασφαλίζει πλήρως μεταβλητή κατανομή ροπής μεταξύ των πίσω τροχών, ανάλογα με τις απαιτήσεις. Αυτό βοηθά στη μεταφορά της ροπής στο δρόμο χωρίς μείωση της επιτάχυνσης, κυρίως όταν το αυτοκίνητο πιέζεται δυνατά ή η πρόσφυση στη μία πλευρά είναι  μειωμένη. Τα συστήματα M xDrive και Active M Differential συνοδεύονται από ειδικό έλεγχο πρόσφυσης Μ, ενώ συνεργάζονται με το Dynamic Stability Control (DSC) ώστε να διασφαλίζεται ακριβής αλληλεπίδραση ανάλογα με τις συνθήκες.

BMW M3 Competition xDriveΤο σύστημα AWD είναι ρυθμισμένο ώστε να μεταφέρει περισσότερη ισχύ στον πίσω άξονα κατά το κλασικό στυλ Μ. Υπό κανονικές συνθήκες, η κινητήρια ισχύς διοχετεύεται αποκλειστικά στον πίσω άξονα, με τους εμπρός τροχούς να εμπλέκονται μόνον όταν οι πίσω δεν μπορούν να μεταφέρουν περισσότερη ισχύ στο δρόμο. Το κιβώτιο τετρακίνησης διαθέτει μία ειδική μονάδα ελέγχου και ενσωματωμένο σύστημα περιορισμού ολίσθησης των τροχών.

BMW M4 Competition xDriveΑυτό επιτρέπει την αντιστάθμιση των όποιων διαφορών στην ταχύτητα περιστροφής μεταξύ εμπρός και πίσω τροχών πολύ γρήγορα και χωρίς να απαιτείται εμπλοκή του κεντρικού συστήματος ελέγχου DSC. Από αυτό προκύπτουν αναβαθμισμένες επιδόσεις AWD που ενισχύουν τον θρυλικό χαρακτήρα των μοντέλων Μ σε σπορ συνθήκες οδήγησης, όπως η επιτάχυνση στις στροφές και τα ελεγχόμενα ντριφταρίσματα.

BMW M4 Competition xDriveΗ BMW M3 Competition Sedan με M xDrive και η BMW M4 Competition Coupé με M xDrive χρειάζονται και οι δύο μόλις 3,5 δευτερόλεπτα για να επιταχύνουν από στάση στα 100 km/h, που σημαίνει ότι είναι κατά 0,4 δευτ. ταχύτερες στο σπριντ από τις αντίστοιχες πισωκίνητες (RWD) εκδόσεις.

Πόσο καλά ξέρεις τα M3 της BMW; QUIZ

Ακολουθήστε μας στο INSTAGRAM και στο FACEBOOK

 

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.