4. Maserati Shamal
Όσοι γνωρίζετε από… Maserati θυμάστε την κάκιστη και αναξιόπιστη Maserati Biturbo (η οποία ήθελε αλλαγή του timing belt κάθε 10.000 χιλιόμετρα…). Τότε πως γίνεται αυτή η Maserati, που είναι ουσιαστικά διαφορετική έκδοση της Biturbo να είναι καλή; Η Maserati, μετά από την «ήττα» που δέχθηκε με την Biturbo τόλμησε να ρίξει ότι λεφτά της έμειναν, όντας πνιγμένη στα χρέη, στο να φτιάξει κάτι καλό, και τελευταίο πριν την αγορά (του 50%) από την Fiat. Η Shamal έφερε έναν V8 με δυο συμπιεστές, με 320 ίππους και 434Nm ροπής, που ήταν τόσο καλός που ή εταιρεία τον χρησιμοποίησε και στην 3200GT. Μια Maserati που έφερε μαζί της και μια νέα εποχή για την ιταλική εταιρεία.