Η Volvo βλέπει αυξημένο ενδιαφέρον στη χρήση εναλλακτικών καυσίμων στα βαρέα φορτηγά

Οι μεταφορείς και οι πελάτες τους ενδιαφέρονται ολοένα και περισσότερο να μειώσουν τις εκπομπές CO2 αλλά και το κόστος τους, χρησιμοποιώντας  υγροποιημένο φυσικό αέριο ως καύσιμο.

VOLVO TRUCKSΓια το λόγο αυτό, τα νέα φορτηγά Volvo FH και Volvo FM θα διαθέτουν κινητήρες που λειτουργούν με υγροποιημένο φυσικό αέριο και βιοαέριο, οι οποίοι προσφέρουν την ίδια υψηλή απόδοση με τους κινητήρες ντίζελ. Η χρήση βιοαερίου καθιστά δυνατή τη διενέργεια μεταφορών μηδενικής επιβάρυνσης άνθρακα και τη μείωση των εκπομπών CO2 έως και 100%.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλες τις τιμές και εξοπλισμό όλων των αυτοκινήτων της VOLVO

Η λεγόμενη Πράσινη Συμφωνία της ΕΕ δείχνει σαφώς την κατεύθυνση που πρέπει να ακολουθήσει ο κλάδος των μεταφορών προς ένα «καθαρότερο» μέλλον. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να υπάρχει ημερομηνία λήξης για τα ορυκτά καύσιμα. Ως αποτέλεσμα, οι μεταφορείς και οι αγοραστές μεταφορικών υπηρεσιών αναζητούν ολοένα και περισσότερο εναλλακτικές λύσεις για την αντικατάσταση του ντίζελ.

VOLVO TRUCKS

“Σήμερα, τα φορτηγά με καύσιμο LNG είναι η πιο εμπορικά βιώσιμη εναλλακτική λύση σε σχέση με το κοινό ντίζελ για βαριές μεταφορές μεγάλων αποστάσεων. Αυτό το καύσιμο διατίθεται σε επαρκώς μεγάλες ποσότητες και σε ανταγωνιστική τιμή. Η χρήση περισσότερων φορτηγών αερίου δημιουργεί ευνοϊκές συνθήκες για την αύξηση του ποσοστού των οχημάτων υγροποιημένου βιοαερίου με την πάροδο του χρόνου”, λέει ο Lars Mårtensson, Διευθυντής Περιβάλλοντος και Καινοτομίας της Volvo Trucks. Το σύστημα μετάδοσης κίνησης της Volvo Trucks για λειτουργία με υγροποιημένο βιοαέριο και φυσικό αέριο έχει ενεργειακή απόδοση αντίστοιχη με αυτή των πετρελαιοκίνητων, αλλά διαθέτει σημαντικά χαμηλότερες εκπομπές CO2. Η χρήση υγροποιημένου βιοαερίου, γνωστού και ως Bio-LNG, μειώνει τις καθαρές εκπομπές ρύπων έως και 100 τοις εκατό κατά τη χρήση του οχήματος (κύκλος TTW), ενώ η χρήση φυσικού αερίου μειώνει τις εκπομπές κατά περίπου 20 τοις εκατό (TTW) σε σύγκριση με το κοινό ντίζελ ευρωπαϊκών προδιαγραφών.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Τα 10 best sellers αυτοκίνητα όλων των εποχών

Η παραγωγή βιοαερίου από μη ορυκτές πηγές απαιτεί μεγαλύτερο αριθμό εγκαταστάσεων παραγωγής για την αναερόβια χώνευση αποβλήτων με δυνατότητα ψύξης του αερίου σε υγρή μορφή. Διάφορες μελέτες έχουν υπολογίσει ότι περίπου το 20% του ντίζελ στην Ευρώπη θα μπορούσε να αντικατασταθεί από ανανεώσιμο αέριο στη μορφή του Bio-LNG έως το 2030. Ο αριθμός των σταθμών ανεφοδιασμού με υγροποιημένο αέριο αυξάνεται συνεχώς και αποτελεί ήδη εναλλακτική λύση του ντίζελ σε πολλές διαδρομές. Ωστόσο, ο αριθμός των πρατηρίων καυσίμων πρέπει να συνεχίσει να αυξάνεται με ρυθμό αντίστοιχο της αύξησης του αριθμού των φορτηγών που κινούνται με αέριο. Η ηλεκτροκίνηση με χρήση κυψελών καυσίμου υδρογόνου έχει τη δυνατότητα να μειώσει μακροπρόθεσμα την ανάγκη για μπαταρίες στις μεταφορές μεγάλων αποστάσεων. Παρά τις τεχνικές εξελίξεις στην ηλεκτροκίνηση, η συνεχής βελτίωση της απόδοσης των κινητήρων καύσης θα συνεχίσει να παίζει βασικό ρόλο στη μείωση του κλιματικού αντίκτυπου για πολλά ακόμη χρόνια.

 

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.