Η Volvo Cars εκπλήρωσε τους στόχους της ΕΕ για τις εκπομπές CO2 το 2020

H Volvo Cars επιβεβαιώνει ότι το 2020 θα πετύχει μείωση στις εκπομπές CO2 της γκάμας της σε μεγαλύτερο ποσοστό από αυτόν που ορίζεται από τους κανονισμούς της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.

Volvo full car rangeΗ επίτευξη του στόχου υπογραμμίζει την αξιοπιστία της εταιρείας στην εκπλήρωση της στρατηγικής μετάβασης στην ηλεκτροκίνηση. Ως αποτέλεσμα, η Volvo Cars (και κατ’ επέκταση και η Polestar) έχει προχωρήσει σε μία κοινοπρακτική συμφωνία με τη Ford, προσφέροντας το πλεονάζον ποσό των δικών τους εκπομπών CO2 στη Ford και ενδεχομένως σε άλλους κατασκευαστές αυτοκινήτων, όπως προβλέπει το σύστημα συγκέντρωσης που εφαρμόζεται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Τα έσοδα που προκύπτουν από τη συμφωνία θα επανεπενδυθούν σε νέα project πράσινης τεχνολογίας.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλες τις τιμές και εξοπλισμό όλων των αυτοκινήτων της VOLVO

Η Volvo Cars ήταν ο πρώτος κατασκευαστής αυτοκινήτων που δεσμεύτηκε για την πλήρη εφαρμογή της ηλεκτροκίνησης και η μόνη μάρκα που προσφέρει μια plug-in υβριδική έκδοση σε κάθε μοντέλο της γκάμας της. Επιπλέον, θα παρουσιάσει μια σειρά από πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα τα ερχόμενα χρόνια, αρχίζοντας από το XC40 Recharge.

Volvo XC40 Recharge P8 AWD in Glacier SilverΣτα πρώτα τρία τρίμηνα του 2020, οι πωλήσεις των plug-in υβριδικών μοντέλων της εταιρείας στην Ευρώπη αντιπροσωπεύουν περισσότερο από το ένα τέταρτο των συνολικών πωλήσεών της στην ίδια ήπειρο. Στη διάρκεια αυτής της περιόδου, η Volvo Cars ήταν η νούμερο ένα premium μάρκα plug-in υβριδικών στην Ευρώπη σύμφωνα με μετρήσεις του IHS, ενώ έως το 2025 η εταιρεία στοχεύει το 50% των πωλήσεών της παγκοσμίως να προέρχεται από πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα και το υπόλοιπο από υβριδικά.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Τα αυτοκίνητα των οδηγών της F1

Η στρατηγική της Volvo Cars για την ηλεκτροκίνηση αποτελεί τμήμα του φιλόδοξου κλιματικού της σχεδίου, στο πλαίσιο του οποίου η εταιρεία στοχεύει να γίνει κλιματικά ουδέτερη έως το 2040. Το σχέδιο υπερβαίνει την απλή μείωση των εκπομπών «στην εξάτμιση» μέσω της ηλεκτροκίνησης. Η εταιρεία θα περιορίσει επίσης τις εκπομπές άνθρακα στο δίκτυο των εργοστασίων της και στις ευρύτερες δραστηριότητές της, στην εφοδιαστική αλυσίδα, ενώ θα διευρύνει την ανακύκλωση και την επαναχρησιμοποίηση υλικών. Ως πρώτο, απτό βήμα προς τον στόχο της για το 2040, η εταιρεία στοχεύει να μειώσει το αποτύπωμα άνθρακα ανά αυτοκίνητο σε όλο τον κύκλο ζωής κατά 40% μεταξύ 2018 και 2025, συμπεριλαμβανομένης της μείωσης κατά 50% των εκπομπών «στην εξάτμιση» ανά αυτοκίνητο.

Ακολουθήστε μας στο INSTAGRAM και στο FACEBOOK

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.