Περίμενα μπροστά από την οθόνη του υπολογιστή μου ως γνήσιος “petrolhead” να δω την αποκάλυψη του πολυαναμενόμενου Chaos. Ένα Ελληνικό Ultracar των 3000 ίππων που εξελίχθηκε και κατασκευάστηκε σε ένα υπερσύγχρονο χώρο στην Ελλάδα από την SPA (Spyros Panopoulos Automotive).
Το κόστος της επένδυσης του εργοστασίου αγγίζει τα 96 εκατομμύρια και έχει έκταση 108 στρέμματα με τα 38,000 τ.μ να αφορούν στεγασμένους χώρους.
Για όσους είδαν τις λίγες φωτογραφίες του Chaos, δεν είναι δύσκολο να καταλάβουν ότι δεν πρόκειται για ένα συνηθισμένο αυτοκίνητο, αφού φέρει στοιχεία από Formula 1 (βλέπε το εμπρός τμήμα) και τα εξωπραγματικά νούμερα των επιδόσεων, ροπής, ισχύος και βάρος. Διατίθεται σε δύο εκδόσεις, τις Earth Version (5.5 εκατομμύρια ευρώ) και Zero Gravity (12,5 εκατομμύρια ευρώ). Κάτω από καπό βρίσκεται ένας V10 4.0l με 2048 ίππους με 1389Nm ροπής στην έκδοση Earth Version και 3064 ίππους με 1983Nm ροπής στην έκδοση Zero Gravity.
“Δεν θα σας κουρασω με λεπτομερειες του Chaos αφου το συγκεκριμενο αρθρο ειναι καθαρα οι σκεψεις μου για την αποκαλυψη του Ultracar.”
Περίμενα να λύσω τις απορίες μου μετά την αποκάλυψη, αλλά αυτή δεν ήταν αντάξια των προσδοκιών μου, και δυστυχώς μου δημιουργήθηκαν περισσότερες και… περίεργες. Υπάρχει ή δεν υπάρχει το Chaos;
Στην covid εποχή που ζούμε παρακολούθησα δεκάδες παρουσιάσεις καινούργιων μοντέλων. Όλες, είχαν – λίγο πολύ – ένα ίδιο μοτίβο. Καλωσόρισμα από τον CEO, λίγα λόγια από τον σχεδιαστή του αυτοκινήτου με ανάλυση των επιδόσεων καινούργιων τεχνολογιών κλπ κλπ, και στη συνέχεια το περίφημο τράβηγμα του σεντονιού για την αποκάλυψη. Τίποτα από τα πιο πάνω δεν είδαμε στην αποκάλυψη του Chaos παρά μόνο λίγες φωτογραφίες. Το τραγικό; Λίγα μόλις λεπτά μετά την «αποκάλυψη» τα social media πήραν φωτιά με διάφορα σχόλια/σενάρια του τύπου: «είναι photoshop», «ψέματα δεν υπάρχει αυτοκίνητο», η τοποθεσία του αυτοκινήτου είναι σε βιομηχανικό χώρο της Αγγλίας (δες εδώ) «που είναι τα άτομα της ομάδας που το εξέλιξαν», «που γίναν οι δοκιμές εξέλιξης» κλπ,
Πολλές οι απορίες… δεν ήταν μια νορμάλ αποκάλυψη, δεν ακούσαμε τον περιβόητο κινητήρα με κόφτη στις 12,000rpm, δεν υπήρχε Q&A με δημοσιογράφους, έστω και διαδικτυακή. Δεν μάθαμε τίποτα καινούργιο!
Επαναλαμβάνω, αυτές είναι οι σκέψεις μου σύμφωνα με το τι είδα, διάβασα και άκουσα. Γι’ αυτό δεν ανακοινώσαμε κάτι χθες στην αποκάλυψη γιατί θέλαμε να σιγουρευτούμε.
Χρειάζομαι χειροπιαστά στοιχεία για να νιώσω περήφανος που ένας «δικός μας» κατασκεύασε ένα υπερ σύγχρονο θηρίο. Εύχομαι να κάνουν τον απανταχού ελληνισμό περήφανο!