H VW ετοιμάζει ένα αύριο με προσιτή ηλεκτρική κινητικότητα

Η Volkswagen παρουσίασε την στρατηγική της για τη μετάβαση του Ομίλου σε μια εταιρεία κινητικότητας που βασίζεται σε λογισμικά προγράμματα, με έμφαση στις ισχυρές μάρκες και τις παγκόσμιες πλατφόρμες τεχνολογίας, παρέχοντας συνέργειες και μεγάλη κλίμακα με εύρεση νέων αγορών και κερδών.

Volkswagen cyprus«Θέσαμε τους εαυτούς μας έναν στρατηγικό στόχο για να γίνουμε ηγέτης της παγκόσμιας αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων, και βρισκόμαστε σε καλό δρόμο. Τώρα θέτουμε νέες παραμέτρους», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος Herbert Diess κατά την παρουσίαση του NEW AUTO, της στρατηγικής του Ομίλου έως το 2030. « Με βάση τα λογισμικά προγράμματα, η επόμενη, πολύ πιο ριζοσπαστική, αλλαγή είναι η μετάβαση προς πολύ ασφαλέστερα, πιο έξυπνα και αυτόνομα αυτοκίνητα. Με λίγα λόγια, για εμάς η τεχνολογία, η ταχύτητα και η κλίμακα θα έχουν μεγαλύτερη σημασία από ό, τι σήμερα. Το μέλλον των αυτοκινήτων θα είναι λαμπρό!» συμπλήρωσε ο Diess.

QUIZ. Πόσο Golfάκιας είσαι?Με την αγορά των αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής ανάφλεξης να προβλέπεται να πέσει μέχρι και 20% μέσα στα επόμενα 10 χρόνια, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα τα προσπεράσουν σε πωλήσεις με την βοήθεια λογισμικών προγραμμάτων. Ο Όμιλος έχει ήδη αναφέρει πως ξεκινά η δαπάνη των €73 δισεκατομμυρίων μεταξύ του 2021 και 2025 (το 50% της συνολικής επένδυσης στο ηλεκτρικό μέλλον), ενώ ετοιμάζεται και το λογισμικό που θα αποτελέσει τον πυλώνα ολόκληρου του Ομίλου. Όσο αφορά το φλέγον θέμα, το κόστος των μπαταριών που ευθύνεται για τις ψηλές τιμές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, η VW δηλώνει πως θα μειώσει το κόστος της παραγωγής τους έως και 50% (και 80% σε κάποιες περιπτώσεις) μέχρι το 2030. Έξι εργοστάσια- γίγαντες στην Ευρώπη, με συνολική παραγωγή 240 GWh, θα είναι σε λειτουργία μέχρι το 2030 για να βοηθήσουν στο έργο αυτό. Τα τρία από αυτά τα εργοστάσια θα βρίσκονται στην Σουηδία, Γερμανία και Ισπανία.

Όσο αφορά το εργατικό δυναμικό του Ομίλου, οι μισοί εργαζόμενοι από τους 660.000 εργάζονται πάνω σε «παραδοσιακά» αυτοκίνητα, ωστόσο θα μεταμορφωθεί και αυτός ο τομέας της εταιρείας μέσα στα επόμενα 10 χρόνια. Με ειδική εκπαίδευση στα νέα λογισμικά, το προσωπικό του Ομίλου θα είναι τεχνικά καταρτισμένο για να ανταπεξέλθει στις ανάγκες της αγοράς.  Η VW έχει ήδη μεταμορφώσει το εργοστάσιο στο Zwickau σε ένα κέντρο ηλεκτρικής κινητικότητας, ενώ ετοιμάζονται για παρόμοια μεταμόρφωση και τα εργοστάσια σε Emden και Hanover.

Ακολουθήστε μας στο INSTAGRAM και στο FACEBOOK

Petros Soutzis has spent 39 years as a motoring journalist, driven by his passion, dedication, and extensive experience in everything related to cars. As a Cypriot journalist, he is the only representative from his country in the COTY committee (Car of the year). He is also a Vice President and a founding member of the Autobest Association, which elects the European Best Buy Car of the Year. These same qualities have been the cornerstone of autokinito.com.cy, which has become the go-to site for everyone who loves cars, motorsports, or anyone simply interested in purchasing a car in Cyprus.