Ένα εκ. πωλήσεις για τη Lexus στην Ευρώπη

Η Lexus ξεπέρασε το ορόσημο του ενός εκατομμυρίου πωλήσεων οχημάτων στην Ευρώπη!. Πρόκειται για ένα επίκαιρο επίτευγμα, που συμπίπτει με την 30ή επέτειο από το ντεμπούτο της Lexus στην Ευρώπη. Συμπίπτει επίσης με την έναρξη μιας νέας εποχής στην ιστορία της επωνυμίας, με την εισαγωγή του UX 300e, του πρώτου ηλεκτρικού οχήματος, σε επιλεγμένες ευρωπαϊκές αγορές.

lexus 1 million sales in europeΤο 1990, λίγους μήνες μετά το παγκόσμιο ντεμπούτο της μάρκας στις ΗΠΑ, η Lexus ξεκίνησε στην Ευρώπη με ένα μόνο μοντέλο, το LS 400, που συγκέντρωσε 1.158 πωλήσεις. Μπορεί να ήταν μια μέτρια αρχή, αλλά σηματοδότησε την έναρξη ενός μετασχηματισμού της αγοράς premium αυτοκινήτων με το LS επαναπροσδιορίζοντας τον ορισμό του πολυτελούς αυτοκινήτου αναφορικά με τις επιδόσεις, την απόδοση και τα προηγμένα χαρακτηριστικά εξοπλισμού.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ:  Τα 10 ακριβότερα Supercars του σήμερα

Ταυτόχρονα, η Lexus εισήγαγε μια νέα προσέγγιση στην εξυπηρέτηση πελατών, που θέτει συνεχώς τα πρότυπα στη διεθνή αυτοκινητοβιομηχανία. Ακολουθώντας τις παραδοσιακές ιαπωνικές αρχές του omotenashi – μεταχείριση ενός πελάτη με την ίδια φροντίδα και ευγένεια σαν να είναι επισκέπτης στο σπίτι σας – η Lexus διατηρεί την αριστεία των υπηρεσιών στην καρδιά της επωνυμίας της.

lexus 1 million sales in europeΑπό την αρχή, η Lexus έχει καταγράψει τη δική της πορεία αντί να ακολουθήσει τους καθιερωμένους κανόνες της αγοράς, ιδίως σ’ ό,τι αφορά την ηγεσία στην ανάπτυξη της αυτοφορτιζόμενης υβριδικής τεχνολογίας. Παρουσίασε το πρώτο πολυτελές υβριδικό όχημα στον κόσμο, το RX 400h SUV, το 2005 και έκτοτε συνέχισε να αναπτύσσει την τεχνολογία για να επιτύχει ακόμη μεγαλύτερες επιδόσεις, μεγαλύτερη αποδοτικότητα καυσίμου και εκπομπών και μεγαλύτερες ανταμοιβές στους οδηγούς (‘driver rewards’). Από το ένα εκατομμύριο οχήματα Lexus που κυκλοφόρησαν στην Ευρώπη, τουλάχιστον το 45% ήταν υβριδικά. Σήμερα, τα υβριδικά εμφανίζονται σε όλη τη γκάμα μοντέλων της Lexus, με τις πωλήσεις να αυξάνονται σταθερά. Αξίζει να σημειωθεί πως σήμερα αντιπροσωπεύουν το 96% του συνόλου στις αγορές της Δυτικής Ευρώπης.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Και όμως… αυτά τα έξι αυτοκίνητα διαθέτουν κινητήρες Ferrari!

Η Lexus παρακολούθησε επίσης στενά τις μεταβαλλόμενες ανάγκες και προτιμήσεις των πελατών, αναπτύσσοντας νέα μοντέλα που είναι καλά προσαρμοσμένα στις τάσεις της αγοράς. Αυτό προσέδωσε έμφαση στα μοντέλα crossover – SUV, από τα οποία η Lexus πούλησε ήδη 550 χιλιάδες μονάδες στην Ευρώπη. Σήμερα, η σειρά διαθέτει το RX, το μοντέλο που ξεκίνησε αποτελεσματικά την πολυτελή αγορά των SUV, το ειδικά σχεδιασμένο επταθέσιο RX-L., το μεσαίου μεγέθους NX; και το συμπαγές urban, crossover UX που κυκλοφόρησε το 2019, και το οποίο έγινε γρήγορα το best-seller της μάρκας στην Ευρώπη. Στη Ρωσία και σε άλλες ανατολικές αγορές, η Lexus πωλεί επίσης τα LX πλήρους μεγέθους και τα ανθεκτικά μοντέλα GX. Μαζί, αυτά τα μοντέλα αντιπροσωπεύουν σήμερα περισσότερο από το 80% των πωλήσεων της Lexus στην Ευρώπη.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Τα γρηγορότερα μπροστινοκίνητα στην «Πράσινη Κόλαση»

Η σημασία των ‘driver rewards’ δεν έχει παραμεληθεί, καθώς αποτελούν μια σειρά μοντέλων που εστιάζει στην απόδοση και φέρει στην ονομασία της το Lexus “F”, συμπεριλαμβανομένου του χειροποίητου, εξαιρετικά αποκλειστικού supercar LFA V10 και του RC F coupe, το οποίο σήμερα ανταγωνίζεται σε διεθνείς αγώνες GT. Το πνεύμα αυτών των ειδικών μοντέλων τροφοδοτεί άμεσα τις τυπικές σειρές μοντέλων με τη μορφή της σπορ στυλιστικής άποψης και των μηχανικών εκδόσεων F SPORT.

Η Lexus έχει επίσης εξελιχθεί ως μια επωνυμία πολυτελείας πέραν από τον κόσμο της αυτοκινητοβιομηχανίας, προωθώντας την αριστεία στη χειροτεχνία, υποστηρίζοντας συναρπαστικά αναδυόμενα ταλέντα  μέσω του διεθνούς διαγωνισμού Lexus Design Award,  βοηθώντας με αυτό τον τρόπο τους πελάτες της να ανακαλύψουν και να απολαύσουν εκπληκτικές εμπειρίες.

 

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.