«Εισιτήριο» για τελικό του Champions League σε 50 ιδιοκτήτες Nissan LEAF

Nissan Leaf – Champions League

Η Nissan φέρνει τον ηλεκτρικό ενθουσιασμό στον τελικό του UEFA Champions League δίνοντας σε μια τυχερή ομάδα ιδιοκτητών του Nissan LEAF μια «κοινωνικά απομακρυσμένη» εμπειρία του αγώνα.

Με τους οπαδούς να μην μπορούν να παρακολουθήσουν το φετινό παιχνίδι από το γήπεδο, η Nissan δημιουργεί έναν drive-in κινηματογράφο για 50 ιδιοκτήτες LEAF (των οποίων τα αυτοκίνητα θα σταθμεύσουν σε σχηματισμό ομάδων απέναντι από μια τεράστια οθόνη), φέρνοντάς τους πιο κοντά στη δράση, διατηρώντας παράλληλα και την σωστή κοινωνική απόσταση. Το πάρτι αυτό θα πραγματοποιηθεί σε μια μυστική τοποθεσία που θα κοινοποιείται μόνο στους επιλεγμένους ιδιοκτήτες, καθένας από τους οποίους μπορεί να φέρει έναν επισκέπτη μέσα στο LEAF τους.

Μεταξύ αυτών που θα παρευρεθούν θα είναι ο ιδιοκτήτης του 5.000ου LEAF που πουλήθηκε στην Πορτογαλία και ο θρύλος του UEFA Champions League, Nuno Gomes, ο οποίος θα συμμετάσχει σε αυτή την αποκλειστική συνάντηση. Με όλα τα απαραίτητα μέτρα υγείας, οι τυχεροί ιδιοκτήτες θα έχουν επίσης πρόσβαση στο τρόπαιο του Champions League για αποκλειστική φωτογραφία, προτού το ίδιο φτάσει στο γήπεδο.

Η Nissan είναι στην έκτη σεζόν της ως επίσημος χορηγός αυτοκινήτων στο UEFA Champions League, το μεγαλύτερο ετήσιο αθλητικό γεγονός στον κόσμο. «Εδώ και έξι σεζόν, ηλεκτρίζουμε τον τελικό του UEFA Champions League», δήλωσε ο Gareth Dunsmore, Αντιπρόεδρος Marketing, Connected Car Services και Customer Experience στη Nissan Ευρώπης. «Φέτος, αισθανθήκαμε ακόμη πιο έντονα την ανάγκη να προσθέσουμε στον ενθουσιασμό της εκδήλωσης. Τίποτα δεν μπορεί να αναπαράγει τον ενθουσιασμό που βρίσκει κάποιος στο γήπεδο, αλλά ελπίζουμε ότι μπορούμε να δώσουμε στους ιδιοκτήτες του LEAF ο’τι πιο κοντινό». Εκτός από τη διοργάνωση της μετάδοσης του τελικού στους τυχερούς ιδιοκτήτες, η Nissan θα παρελάσει το τρόπαιο του Champions League μέσω της Λισαβόνας στον Estadio Da Luz με το ηλεκτρικό της αυτοκίνητο, το Nissan LEAF NISMO RC.

Ο τελικός θα είναι επίσης η πρώτη μεγάλη εκδήλωση με το νέο λογότυπο της μάρκας Nissan, που παρουσιάστηκε πριν από λίγες εβδομάδες μαζί με το ολοκαίνουργιο ηλεκτρικό crossover Nissan Ariya. Τόσο το νέο λογότυπο όσο και το Ariya θα βρίσκονται στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων της Nissan κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου στη Λισαβόνα, της Ευρωπαϊκής Πράσινης Πρωτεύουσας για το 2020. Με περισσότερα από 5.000 LEAFs στο δρόμο στην Πορτογαλία από την κυκλοφορία του το 2010, οι οδηγοί των Nissan EV στη χώρα αυτή εξοικονομούν περισσότερους από μισό εκατομμύριο τόνους CO2 κάθε χρόνο!

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.