Δέκα αξέχαστα αλλά… προβληματικά κλασσικά!

Triumph Stag

Triumph StagH Triumph κυκλοφορούσε το Stag από το 1970 έως το 1978, εντυπωσιάζοντας την αγορά με το χαρακτηριστικό του καμπριολέ hardtop. Είχε ακόμη αρκετό χώρο για τέσσερις ενήλικες και όλες τις αποσκευές τους, και έναν V8 3.0 λίτρων 145 ίππων κάτω από το κάλυμμα. Ωστόσο πέραν από τον καλό του ήχο και το πόσο ολοκληρωμένο αυτοκίνητο φαινόταν στα χαρτιά, το Stag αποδείχθηκε άκρως αναξιόπιστο, με τους ιδιοκτήτες τους να το αντιλαμβάνονται αργά. Όταν σταμάτησε η παραγωγή το 1978, η Triumph είχε παράγει μόλις 25.000 αυτοκίνητα.

Δείτε το επόμενο

Citroen SM

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.