Σε μια, και πάλι σημαντική, τοποθέτηση του, ο Γενικός Διευθυντής της ACEA (Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Αυτοκινητοβιομηχανιών) Erik-Mark Huitema, υπογράμμισε πως οι στόχοι που επέβαλε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή Περιβάλλοντος σχετικά με τις εκπομπές ρύπων των επιβατικών αυτοκινήτων και βαν, δεν είναι ρεαλιστικοί.
Ο Γενικός Διευθυντής της ACEA, μίλησε για την ανάγκη πέραν των 7 εκατομμυρίων σημείων φόρτισης στην Ευρώπη για να επιτευχθεί μέρος των στόχων, την στιγμή που η επιτροπή ζητάει 3.9 εκατομμύρια σημεία φόρτισης. Και πόσα σημεία φόρτισης έχει αυτή την στιγμή η Ευρώπη; 200.000. Με τρία χρόνια να απομένουν μέχρι τον πρώτο στόχο, που είναι το 2025, δεν υπάρχει περίπτωση να ανταπεξέλθει η βιομηχανία στις ανάγκες, και πως είναι σχεδόν αδύνατο να αποφασιστεί τώρα πια χρονιά θα είναι η χρονιά που θα επιβάλει τον στόχο του «100% μείωσης των ρύπων», δηλώνοντας πως ίσως το 2035 να μπορεί να ανοιχτεί αυτός ο διάλογος!Και αν όντως το 2035 είναι μια πιο ρεαλιστική χρονιά συνομιλιών, τι τεχνολογίες θα εμφανιστούν μέχρι τότε, και πόσο ρόλο θα παίξουν στις αποφάσεις; Σίγουρα σημαντικό ρόλο, όπως εξήγησε ο Huitema, ζητώντας πως η Επιτροπή Περιβάλλοντος λάβει υπόψη της όλες τις χώρες της ΕΕ, για να βεβαιωθεί πως θα έχουν άπαντες ίσες ευκαιρίες για ένα προσιτό και βιώσιμο μέλλον αυτοκίνησης.
Ο Huitema εξήγησε πως η δηλώσεις του δεν ανταγωνίζονται τις αποφάσεις της Επιτροπής, αλλά αντιθέτως, θέλει μαζί με τις αυτοκινητοβιομηχανίες της Ευρώπης να φθάσουν αισίως στο στόχο του 2050, για μηδέν εκπομπές με τρόπο σωστό και εφικτό, και ζήτησε από την Επιτροπή και την Κομισιόν να λάβουν, όπως και η ACEA, σοβαρά υπόψη τις πραγματικές τους ευθύνες.