Αναδιοργάνωση στη Ferrari

Scuderia Ferrari

Ferrari ScuderiaΗ Ferrari ανακοίνωσε μια τεχνική αναδιάρθρωση σε μια προσπάθεια να θέσει τέρμα στις κακές εμφανίσεις που είχε μέχρι στιγμής μέσα στο 2020 και μετά από τρεις αγώνες. Η Scuderia, μετά από μια χρονιά όπου μάζεψε pole position και νίκες, παλεύει φέτος για να προκριθεί σε ένα Q3 στα προκριματικά, με την ταχύτητα του αυτοκινήτου SF1000 να υστερεί σε σύγκριση με τους αντιπάλους της, ειδικά την Mercedes. Μετά τους πρώτους τρεις γύρους της σεζόν, βρίσκονται στην πέμπτη θέση στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών – μια κατάσταση που ο επικεφαλής της ομάδας Mattia Binotto χαρακτήρισε ως «καθόλου καλή για μια ομάδα με το όνομα της Ferrari».

Μετά το Ουγγρικό Grand Prix, παραδέχτηκε ότι ήταν σε «χειρότερη κατάσταση από ό, τι περιμέναμε» και είπε ότι ολόκληρη η ιδέα του αυτοκινήτου πρέπει να αναθεωρηθεί. Και την περασμένη βδομάδα η ομάδα ανακοίνωσε την αναδιοργάνωση της τεχνικής ομάδας, καθώς προσπαθούν να αντιστρέψουν τα εις βάρος τους δεδομένα.

Ferrari ScuderiaΗ ομάδα αναφέρει ότι έχουν δημιουργήσει «μια αλυσίδα διοίκησης που είναι πιο επικεντρωμένη και απλοποιημένη και παρέχει στους επικεφαλείς κάθε τμήματος τις απαραίτητες εξουσίες για την επίτευξη των στόχων τους» και έχουν επίσης δημιουργήσει ένα νέο τμήμα «Ανάπτυξης απόδοσης», με επικεφαλής τον Enrico Cardile. Οι άλλοι κύριοι τομείς παραμένουν αμετάβλητοι με τον Enrico Gualtieri υπεύθυνο για τον κινητήρα, τον Laurent Mekies ως Αγωνιστικό Διευθυντή, ενώ ο Simone Resta θα συνεχίσει να ηγείται του τμήματος Πλαισίου.

Ο Binotto, ο οποίος είναι ήδη υπό πίεση, παρά το ότι ανέλαβε καθήκοντα επικεφαλής της ομάδας μόλις πέρυσι, δήλωσε ότι η ομάδα έπρεπε να κάνει μια «αποφασιστική αλλαγή» καθώς η Ferrari επιθυμεί να επιστρέψει στον παλιό, πρωταγωνιστικό της ρόλο. «Όπως αφήσαμε να εννοηθεί πριν από λίγες μέρες, κάνουμε αλλαγές στην τεχνική πλευρά του οργανισμού μας έτσι ώστε να επισπεύσουμε την ανάπτυξη και παράδοση απόδοσης στο αυτοκίνητο μας», είπε.

Mattia BinottoΟ Binotto αναφέρθηκε επίσης τον σχεδιαστή Rory Byrne – έναν από τους βασικούς αρχιτέκτονες της Ferrari επί εποχής Michael Schumacher – που για άλλη μια φορά θα διαδραματίσει βασικό ρόλο στην ανάπτυξη του αυτοκινήτου.

«Χρειάστηκε αλλαγή κατεύθυνσης για τον καθορισμό σαφών γραμμών ευθύνης και διαδικασιών εργασίας, επιβεβαιώνοντας ταυτόχρονα την πίστη της εταιρείας στην ομάδα τεχνικών ταλέντων της. Το τμήμα που διευθύνεται από τον Enrico Cardile θα είναι σε θέση να βασιστεί στην εμπειρία του Rory Byrne και των καθιερωμένων μηχανικών όπως David Sanchez. Θα είναι ο ακρογωνιαίος λίθος της ανάπτυξης του αυτοκινήτου. Πιστεύουμε ότι το προσωπικό της Ferrari δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από τους κύριους ανταγωνιστές μας, αλλά έπρεπε να κάνουμε μια αποφασιστική αλλαγή, αυξάνοντας το όριο όσον αφορά τις ευθύνες των επικεφαλής των τμημάτων. Το έχουμε πει πολλές φορές, αλλά αξίζει να το επαναλάβουμε: έχουμε αρχίσει να θέτουμε τα θεμέλια μιας διαδικασίας που θα πρέπει να οδηγήσει σε έναν νέο και διαρκή κύκλο επιτυχιών. Θα χρειαστεί λίγος χρόνος και θα υπάρξει ‘οπισθοδρόμηση’ όπως αυτή που βιώνουμε αυτή τη στιγμή όσον αφορά τα αποτελέσματα και την απόδοση. Ωστόσο, πρέπει να αντιδράσουμε σε αυτές τις ελλείψεις με αποφασιστικότητα για να επιστρέψουμε στην κορυφή αυτού του αθλήματος το συντομότερο δυνατό. Αυτό θέλουμε όλοι και αυτό περιμένουν οι οπαδοί μας σε όλο τον κόσμο».

 

Πάθος, αφοσίωση και εμπειρία σε ό,τι αφορά τον κόσμο του αυτοκίνητου χαρακτηρίζουν την πορεία του Πέτρου Σουτζιή, τα 30 και πλέον χρόνια του, στο χώρο των ΜΜΕ. Τα ίδια χαρακτηριστικά θα έχει και το autokinito.com.cy, το οποίο στοχεύει να γίνει το σημείο αναφοράς για όλους όσους αγαπούν το αυτοκίνητο, το μηχανοκίνητο αθλητισμό ή ενδιαφέρονται για την αγορά αυτοκινήτου στην Κύπρο και στον κόσμο.