Αισιόδοξα μηνύματα από VW Group και BMW Group

Ιδιαίτερα αισιόδοξοι για το 2021 είναι οι δύο γερμανικοί κολοσσοί BMW Group και VW Group.

Ποιο συγκεκριμένα, ο CEO του Volkswagen Group Herbert Diess εμφανίστηκε ιδιαίτερα αισιόδοξος για το δεύτερο μισό της φετινής χρονιάς, έστω και αν ακόμη προκαλεί αρκετά προβλήματα η πανδημία του COVID-19.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Tα δέκα πιο φθηνά SUV της Κυπριακής αγοράς

vw boss herbert diess

«Ανυπομονώ για το 2021 και αναμένω ότι η παγκόσμια οικονομία θα δει μια ανάκαμψη στο δεύτερο εξάμηνο του έτους, μέχρι τότε θα πρέπει να δούμε τα τρέχοντα προγράμματα εμβολιασμού να θέτονται σε ισχύ», δήλωσε ο Diess σε στελέχη σε ένα εσωτερικό διαδικτυακό συμβούλιο τη Δευτέρα, σύμφωνα πηγές του Bloomberg News. «Αναμένω περισσότερους ανθρώπους να αγοράζουν περισσότερα αυτοκίνητα. Πρέπει να προετοιμαστούμε για μια σημαντική ανάκαμψη της αγοράς», δήλωσε ο Diess.

BMWΗ διαδικτυακή συνάντηση ήταν η πρώτη του Diess με κορυφαίους διευθυντές φέτος ενώ έδωσαν το παρών τους και τα νέα μέλη του διοικητικού συμβουλίου του ομίλου VW όπως οι Murat Aksel, επικεφαλής των αγορών και ο Thomas Schmall, το νέο αφεντικό τεχνολογίας του ομίλου. Η VW έχασε την πρώτη θέση στις παγκόσμιες πωλήσεις από την Toyota πέρυσι, αλλά πούλησε περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα από την Tesla στην Ευρώπη.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: QUIZ: Νομίζεις ότι είσαι αληθινός HONDάκιας;

Με αισιοδοξία αντιμετωπίζει το 2021 και ο Όμιλος της BMW. Μετά τις πωλήσεις ρεκόρ που κατέγραψε το 4ο τρίμηνο του 2020, το BMW Group εμφανίζεται αισιόδοξο για την τρέχουσα χρονιά. Η εταιρεία αναπροσαρμόζει τους τομείς Πωλήσεων και Μάρκετινγκ σε στενή συνεργασία με το δίκτυο λιανικής  – με σκοπό να προσφέρει μία κορυφαία premium Εμπειρία Πελάτη.

BMW«Είμαστε αισιόδοξοι για το 2021 και προσβλέπουμε στη συνέχιση της κερδοφόρας ανάπτυξης, χάρη στην ισχυρή ζήτηση για τη νέα γκάμα προϊόντων μας», δήλωσε ο Pieter Nota, μέλος Δ.Σ της BMW AG, Υπεύθυνος Πελατών, Μαρκών, Πωλήσεων. «Θέλουμε να αυξήσουμε τις πωλήσεις των ηλεκτροκίνητων οχημάτων μας πάνω από 50% το 2021. Αυτό δείχνει τη σημασία της ηλεκτροκίνησης ως σημαντικού μοχλού ανάπτυξης για την εταιρεία μας», συνέχισε ο Nota. Επίσης, φέτος σκοπεύουμε να διπλασιάσουμε τις πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων μας. Μετά το περσινό λανσάρισμα του ηλεκτρικού MINI* και της BMW iX3*, το 2021 θα ξεκινήσει η παραγωγή των αμιγώς ηλεκτρικών BMW iX στο Dingolfing και BMW i4 στο Μόναχο.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Δείτε τα γρηγορότερα πισωκίνητα στην «Πράσινης Κόλασης»

«Θα επενδύουμε τριψήφιο αριθμό εκατομμυρίων ευρώ σε ετήσια βάση μέχρι το 2025 στην ψηφιοποίηση πωλήσεων και μάρκετινγκ και συνεργαζόμαστε με το δίκτυο λιανικής για να προσφέρουμε, μελλοντικά την καλύτερη Εμπειρία Πελάτη στη βιομηχανία», δήλωσε ο Nota. «Εάν οι πελάτες αποφασίσουν να διαμοιράζονται τα δεδομένα τους μαζί μας, χάρη στις ψηφιοποιημένες διαδικασίες, θα μπορούμε να μαθαίνουμε τις επιθυμίες και τις προτιμήσεις τους καλύτερα από ποτέ. Μαθαίνουμε ποια προϊόντα ή υπηρεσίες πιθανόν τους ενδιαφέρουν. Ξεκινώντας από αυτή τη βάση, μπορούμε να τους προσφέρουμε μία εξατομικευμένη πρόταση, προσαρμοσμένη στα δεδομένα τους, με όλο τον εξοπλισμό και τις υπηρεσίες από μία πηγή», συνέχισε ο Nota.

Ακολουθήστε μας στο INSTAGRAM και στο FACEBOOK

 

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.