ACEA: 9.9% ηλεκτρικά, 22.6% υβριδικά και 38.5% βενζίνης οι εγγραφές στο δεύτερο τρίμηνο

Κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2022, οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία συνέχισαν να αυξάνονται στην ΕΕ, αντιπροσωπεύοντας πλέον το 9,9% των συνολικών εγγραφών επιβατικών αυτοκινήτων.

id3 charging electric carsΤα plug-in υβριδικά αυτοκίνητα αντιπροσώπευαν το 8,7% του μεριδίου αγοράς, από το 8,4% το δεύτερο τρίμηνο του 2021, παρά τη μείωση του αριθμού των μονάδων που πωλήθηκαν. Τα βενζινοκίνητα και πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα υπέστησαν σημαντικές μειώσεις κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, οδηγώντας σε συρρίκνωση του μεριδίου αγοράς (55,8% για το ντίζελ και τη βενζίνη μαζί).

Από τον Απρίλιο έως τον Ιούνιο του 2022, τα αυτοκίνητα βενζίνης και ντίζελ έχασαν μερίδιο αγοράς στην Ευρωπαϊκή Ένωση, από 62,0% το δεύτερο τρίμηνο του 2021 σε 55,8% το δεύτερο τρίμηνο του τρέχοντος έτους. Το μερίδιο αγοράς της βενζίνης μειώθηκε κατά πάνω από 3 ποσοστιαίες μονάδες, αντιπροσωπεύοντας το 38,5% των συνολικών πωλήσεων, ενώ το μερίδιο αγοράς του ντίζελ μειώθηκε στο 17,3% των συνολικών ταξινομήσεων επιβατικών αυτοκινήτων (από 20,2% την ίδια περίοδο το 2021).top 10 - Δείτε τα ετοιμοπαράδοτα αυτοκίνητα στην Κύπρο… σήμερα!

Όσον αφορά τις μονάδες πώλησης, οι πωλήσεις βενζίνης μειώθηκαν κατά 22,2% σε ολόκληρη την ΕΕ, μετρώντας 909.703 πουλημένα αυτοκίνητα. Το πετρέλαιο σημείωσε ακόμη μεγαλύτερη πτώση (-27,7%), φτάνοντας συνολικά τις 409.174 μονάδες.

Κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2022, οι εγγραφές ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία (BEV) στην ΕΕ αυξήθηκαν κατά 11,1%, φτάνοντας τις 233.413 πωλήσεις. Μεταξύ των βασικών αγορών της περιοχής, η Ισπανία και η Γαλλία συνέβαλαν στη θετική απόδοση των BEV, σημειώνοντας διψήφια κέρδη (+22,0% και +18,6% αντίστοιχα). Η Ιταλία από την άλλη σημείωσε σημαντική απώλεια (-19,6%), ενώ η Γερμανία σημείωσε ελαφρά αρνητική ανάπτυξη (-0,5%).car transportation cars

Τα plug-in υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα (PHEV) διεύρυναν το μερίδιο αγοράς τους κατά τη διάρκεια της περιόδου, παρά τη διψήφια πτώση των μονάδων που πωλήθηκαν (-12,5% σε 206.501 αυτοκίνητα). Με εξαίρεση την Ισπανία (+11,3%), όλες οι βασικές αγορές σημείωσαν πτώση στις πωλήσεις PHEV: Γαλλία (-17,4%), Γερμανία(-16,9%) και Ιταλία (-6,9%).

Οι πωλήσεις υβριδικών ηλεκτρικών οχημάτων (HEV) στην Ευρωπαϊκή Ένωση υποχώρησαν κατά 2,2% κατά το δεύτερο τρίμηνο του έτους. Ωστόσο, λόγω της σημαντικής πτώσης στις πωλήσεις αυτοκινήτων με συμβατικό καύσιμο, τα HEV διεύρυναν το συνολικό τους μερίδιο αγοράς (22,6%).

Οι εγγραφές οχημάτων φυσικού αερίου (NGV) σε ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένωση σημείωσαν βουτιά 62,9%, με 4.983 μονάδες που πωλήθηκαν κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου. Αυτή η πτώση οφείλεται κυρίως στην πτώση στην Ιταλία, η οποία αντιπροσωπεύει τη συντριπτική πλειοψηφία των πωλήσεων στην περιοχή. Αντίθετα, τα οχήματα με υγραέριο σημείωσαν αύξηση πωλήσεων (+7,9%), φτάνοντας τις 64.152 μονάδες κατά το δεύτερο τρίμηνο του έτους.

Δείτε όλα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα της Κυπριακής αγοράς (Τιμες/Εξοπλισμός) - electric cars cyprus - Σχεδίο Επιχορήγησης για την Αγορά Ηλεκτρικών Οχημάτων

Ακολουθήστε μας στο INSTAGRAM και στο FACEBOOK