Ο συνεργάτης του autokinito.com.cy, Jose Caetano από την Πορτογαλία, είχε την ευκαιρία να οδηγήσει στην πίστα του Εστορίλ μια από τις 900 Aventador SVJ που θα κατασκευαστούν στα άβατο της Σάντα Αγκάτα, έδρα της Lamborghini από το 1963.

Πως είναι να οδηγείς το όνειρο που στην Ευρώπη κοστίζει 349.116 Ευρώ χωρίς να συμπεριλαμβάνεται ο ΦΠΑ. Και όχι μόνο αυτό, αλλά αυτή η λευκή να είναι μια από τις 900 -αριθμημένες- Aventador SVJ. Επιπλέον στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ, την Πράσινη Κόλαση όπως την έχει αποκαλέσει ο θρύλος της Formula 1 Τζάκι Στιούαρτ, η Aventador SVJ στα 20.6 χλμ. της διαδρομής σταμάτησε τα χρονόμετρα στα 6:44.97 που αποτελεί νέο ρεκόρ για αυτοκίνητα παραγωγής.
Ήρθε όμως η ώρα να στριμωχτούμε στο κόκπιτ της Ιταλικής βολίδας, που «φορά» στα φαρδιά ελαστικά της Pirelli P Zero Corsa, διαστάσεων 255/30-20 μπροστά και 355/25-20 πίσω. Αισθάνεσαι το αίμα σου να κυλάει πιο γρήγορα στις φλέβες σου αντικρίζοντας αυτό το ταμπλό. Παρατηρείς το επενδυμένο από αλκαντάρα εσωτερικό, τις λεπτομέρειες, το μικρό τιμόνι, τη φαρδιά κονσόλα με όλα αυτά τα κουμπιά. Ανασηκώνεις την κόκκινη ασφάλεια και πιέζεις το κουμπί με την ένδειξη start/stop/engine και στα τα επόμενα δευτερόλεπτα. ο περιβάλλον χώρος γεμίζει από ένα κρεσέντο ήχων να γεμίζουν ευχάριστα τα αυτιά σου. Και πώς να μην είναι: Μηχανικό σύνολο V12, 6.5 λίτρων με 770 καθαρόαιμους ίππους στις 8.500 σ.α.λ. με ροπή 720 Nm, αυτόματο με αγωνιστικό κιβώτιο 7 σχέσεων με κίνηση σε όλους τους τροχούς και τετραδιεύθυνση .

Ρίχνεις κανά-δύο κοφτές γκαζιές και τα λαμπάκια στον πίνακα οργάνων αναβοσβήνουν σαν χριστουγεννιάτικο δένδρο. Τα paddles όμως σε προκαλούν. H ψυχραιμία είναι το αντίδοτο. Χαϊδεύεις το γκάζι και βρίσκεσαι σε έναν άλλο κόσμο.


Ο πίνακας οργάνων δείχνει 5η ταχύτητα και το κοντέρ έχει ξεπεράσει κατά πολύ τα 200 χλμ./ώρα. Ούτε που το καταλαβαίνεις καθώς ο ήχος του κινητήρα είναι κάτι αντίστοιχο σαν τις Σειρήνες του Οδυσσέα. Διαβολική αυτή η Ιταλίδα με την αναλογία 1.98 κιλών/ίππο, που για τα 0-100 σταματάει τα χρονόμετρα στα 2,8 δευτ. για τα 0-200 στα 8,6 δευτ. ενώ η τελική ταχύτητα ξεπερνάει τα 350 χλμ./ώρα. Είναι βλέπετε και τα νέα ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα που η Lamborghini τα ονομάζει ALA (aerodinamica Lamborghini attiva) που αναλόγως των πως κινείται (σε ευθείες, σε στροφές, σε πλήρη επιτάχυνση, ή σε δυνατό φρενάρισμα) οι εισαγωγές αέρα κλείνουν ή ανοίγουν διοχετεύοντας αναλόγως την πορεία του αέρα στη σιλουέτα . Οδηγώντας αυτό το τεχνολογικό και άγριο στην εμφάνιση ιταλικό κομψοτέχνημα δύο είναι τα συναισθήματα που βιώνεις. Ο τρόπος που επιταχύνει καθώς αισθάνεσαι το στομάχι σου να κολλάει στο κάθισμα, αλλά και ο τρόπος που φρενάρει με τη ζώνη να θέλει να διαπεράσει το σώμα σου. Και οι γύροι στο Εστορίλ συνεχίστηκαν σκεπτόμενοι ότι αυτά τα αληθινά αυτοκίνητα είναι φτιαγμένα με πάθος, με αγάπη για να προσφέρουν αυτό το κάτι επιπλέον στους τυχερούς ιδιοκτήτες αυτού του πλανήτη, που φυσικά διαθέτουν παχύ πορτοφόλι… Εξάλλου δεν είναι όλα για όλους σε αυτήν τη ζωή.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ
Η παραγωγή περιορίζεται στα 900 αντίτυπα, τοποθετώντας την στην κορυφή των ελίτ supercars. H SVJ με 770 hp είναι πιο ακριβό από το S με 740 hp, μεταφέροντας σαφώς το εμπόδιο μισού εκατομμυρίου ευρώ, αλλά η αποκλειστικότητα και η τεχνολογία πληρώνονται! Στην τροχιά, το βιότοπο της πιο ακραίας Lamborghini, μηχανή με επιθετική (αλλά προσιτή …!) Και εξαιρετικά γρήγορα. Στο δρόμο, αγνοώντας την άνεση, η απόσταση από το έδαφος («S») και το πλάτος («XXL») επιβάλλουν ιδιαίτερη φροντίδα ή κινδύνους εκπλήξεων … Τα πρώτα αντίγραφα στα χέρια των πελατών θα φθάσουν στις αρχές του 2019.

Κείμενο-Φωτογραφίες : Jose Caetano / Πορτογαλία