Τα κλασσικά αυτοκίνητα δεν είναι απλά μέρος της ιστορίας του αυτοκινήτου αλλά είναι η ιστορία του αυτοκινήτου! Εκατοντάδες σπορ αυτοκίνητα πέρασαν μέσα από τις δεκαετίες στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία. Είτε από μεγάλα εργοστάσια είτε από μικρούς οίκους. Πολλά από αυτά τα θαυμάζουμε σε μουσεία και σίγουρα ζηλεύουμε τους τυχερούς που τα έχουν στα γκαράζ τους. Υπάρχουν όμως αρκετά που «χάθηκαν» στην πορεία και ακόμα και εμείς οι… ψαγμένοι δεν γνωρίζουμε καν την ύπαρξη τους.

Σπάνια, ξεχασμένα αλλά ξεχωριστά. Σας παρουσιάζουμε είκοσι από αυτά και είμαστε σίγουρα ότι τα περισσότερα δεν γνωρίζετε ότι υπήρξαν ποτέ. Απολαύστε τα!

1 – Melkus RS 1000

Melkus RS 1000Στην Ανατολική Γερμανία, υπό κομμουνιστικό καθεστώς, ήταν αρκετά δύσκολη για έναν λάτρη των σπορ αυτοκινήτων αφού το μοναδικό σπορ αμάξι στην αγορά εκεί τότε ήταν το Skoda 100 R. Αυτό δεν άρεσε στον Heinz Melkus, ο οποίος δημιούργησε το δικό του σπορ αυτοκίνητο! Με βάση το σασί του Wartburg 353, o Heinz έφτιαξε μόνος της ανεξάρτητες μπρος-πίσω αναρτήσεις, βεβαιώθηκε πως ο κινητήρας ενός λίτρου (πίσω από τον οδηγό) θα έβγαζε 68 ίππους και πως το αυτοκίνητο θα ήταν καλυμμένο από fiberglass! Έφτιαξε 101 κομμάτια και η παραγωγή του τελείωσε το 1979.

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.