Volvo:

Volvo Full car range

Η επιτυχία της μεταμόρφωσης της Volvo, αναγνωρίστηκε από την έρευνα Αξιοπιστίας Οχημάτων 2019, του οργανισμού J.D. Power στο Ηνωμένο Βασίλειο. Μια έρευνα που φανερώνει με τον καλύτερο τρόπο την ποιότητα κατασκευής και την αξιοπιστία των αυτοκινήτων της Volvo στην πιο απαιτητική κατηγορία της αγοράς!

Το αποτέλεσμα της έρευνας τοποθετεί την Volvo μπροστά από τους ανταγωνιστές της στην αγορά, βάσει των απόψεων που εξέφρασαν άνω των 11,000 οδηγών. Οι ιδιοκτήτες των Volvo χάρισαν στην εταιρεία, την ψηλότερη βαθμολογία από όλες τις υπόλοιπες, δείχνοντας έτσι και το μέγεθος της επιτυχίας της Σουηδικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

«Η μακροπρόθεσμη αξιοπιστία μας είχε θετικό αντίκτυπο στις πωλήσεις της εταιρείας σήμερα, αλλά και στην εμπιστοσύνη του καταναλωτή του αύριο» δήλωσε ο Mark Lendrich, Υπεύθυνος Ερευνών του J.D. Power Ευρώπης. «Η Έρευνα Αξιοπιστίας Οχήματος του 2019 για το Ηνωμένο Βασίλειο, υπογραμμίζει το πώς η Volvo κατάφερε να ικανοποιήσει την πιο απαιτητική μερίδα των premium καταναλωτών, που απαιτούν τα μέγιστα από την αξιοπιστία των οχημάτων τους».

Ο Jon Wakefield, Διευθυντής της Volvo Car UK, δήλωσε: «Δεν θα μπορούσαμε να βρούμε καλύτερους κριτές για τα κατορθώματα μας από τους ίδιους τους ανθρώπους που επιλέγουν να οδηγούν τα αυτοκίνητα μας. Η επιλογή τους είναι η καλύτερη απόδειξη πως η στρατηγική που ακολούθησε η εταιρεία, και η ανανέωση της όσο αφορά τα προϊόντα της και τις υπηρεσίες της, αποφέρει τους μέγιστους καρπούς. Έχουμε κερδίσει την εμπιστοσύνη, φαντασία και ενθουσιασμό των οδηγών του ΗΒ, όπως δείχνουν άλλωστε και οι συνολικές πωλήσεις φέτος.»

H Έρευνα Αξιοπιστίας Οχημάτων J.D. Power UK, που πραγματοποιήθηκε για πέμπτη χρονιά φέτος, μελετά όλα τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ένας ιδιοκτήτης αυτοκινήτου μέσα σε δώκεκα μήνες και μετά από, τουλάχιστον, 12-36 μήνες ιδιοκτησίας. Μελετώνται συνολικά 177 συμπτώματα προβλημάτων μέσα από οκτώ κατηγορίες. H έρευνα του 2019, παρέλαβε απαντήσεις από 11,530 ιδιοκτήτες νέων αυτοκινήτων με εγγραφή από τον Νοέμβριο 2015 μέχρι Ιανουάριο 2018; Η έρευνα πραγματοποιήθηκε μεταξύ του περσινού Νοεμβρίου και του φετινού Ιανουαρίου.

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.