Η TOYOTA Κύπρου, στο πλαίσιο της στρατηγικής της για εταιρική και κοινωνική ευθύνη, και η Marketway Ltd ένωσαν τις δυνάμεις τους απέναντι στην ανησυχητική αύξηση των τροχαίων δυστυχημάτων.

Οι δύο εταιρείες δημιούργησαν μια εκστρατεία οδικής ασφάλειας, ενστερνιζόμενες την αίσθηση ευθύνης και την ανάγκη της ενεργούς δράσης για τη μείωση των τροχαίων συγκρούσεων.

Η εκστρατεία εστιάζει στην οδήγηση υπό τη χρήση των social media, σε έναν πολύ σοβαρό και συχνό παράγοντα πρόκλησης ατυχημάτων, όπως αναδεικνύεται από τις ετήσιες Έκθεσεις της Αστυνομίας Κύπρου σύμφωνα με τις οποίες η απρόσεκτη/αμελής οδήγηση είναι ποσοστιαία ο μεγαλύτερος παράγοντας πρόκλησης ατυχημάτων.

Η δημιουργική φαντασία και η έμπνευση επιστρατεύθηκαν σε μια ολοκληρωμένη καμπάνια, που διοχετεύει με σαφήνεια τα μηνύματα και το στίγμα της, με τελικό στόχο να εντυπωθεί στη μνήμη του κοινού, διασφαλίζοντας την προώθηση της ορθής οδηγικής συμπεριφοράς.

Η συνεργασία TOYOTA Κύπρου και Marketway Ltd ανέδειξε τον αρμονικό σχεδιασμό και την προσεκτική υλοποίηση της από κοινού δράσης των δύο εταιρειών, δημιουργώντας μια ευρηματική, καινοτόμα και εμπνευσμένη εκστρατεία, η οποία βασίστηκε σε τέσσερεις θεμελιώδεις πυλώνες: α) την πρόληψη των τροχαίων δυστυχημάτων, β) την αφύπνιση των πολιτών γ) την καλλιέργεια οδηγικής συνείδησης όσον αφορά στη χρήση των social media και δ) την προαγωγή της οδικής ασφάλειας με σεβασμό στον Κ.Ο.Κ (Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας).

Πέραν των αυστηρότερων προστίμων από τις τοπικές αρχές, η Τoyota επενδύει στην καλλιέργεια της οδηγικής παιδείας, η οποία για να δημιουργηθεί και να διατηρηθεί προϋποθέτει ένα ευρύ φάσμα δράσεων και συνεργασιών του συνόλου των θεσμικών φορέων και των διαφόρων ανεξάρτητων πρωτοβουλιών με κοινό όραμα και συντονισμένη δράση. Στο πλαίσιο αυτό, πρωτοβουλίες και συνεργασίες όπως οι παραπάνω μπορούν να λειτουργήσουν ενισχυτικά και υποστηρικτικά στην απόπειρα της Πολιτείας και της Αστυνομίας να κινητοποιήσουν τους πολίτες και να μειώσουν τον αριθμό των τροχαίων δυστυχημάτων.  Η TOYOTA Κύπρου και η Marketway Ltd συγκροτούν ένα κοινό μέτωπο και στέλνουν, μέσω της εκστρατείας τους, ένα ισχυρό μήνυμα που σε καμμιά περίπτωση δεν μπορεί να αγνοηθεί.

Δείτε την εκστρατεία στα ακόλουθα Link:

Σαν γυάλινο γοβάκι είναι κι η ζωή σου και με μια λάθος κίνηση μπορεί και να σπάσει. Για 16 δευτερόλεπτα ενός story θα…

Opublikowany przez Toyota Cyprus Poniedziałek, 17 grudnia 2018

Όποιος σου είπε ότι κάθε ιστορία έχει happy end… Σου είπε ψέματα! Μην δώσεις τέλος στη δική σου ιστορία για ένα story….

Opublikowany przez Toyota Cyprus Czwartek, 13 grudnia 2018

 

Πίσω από κάθε story μπορεί να κρύβεται κι ένας κακός… λύκος! Μην βάλεις τη δική σου ιστορία σε κίνδυνο για ένα story…

Opublikowany przez Toyota Cyprus Wtorek, 11 grudnia 2018

 

[embedyt] https://www.youtube.com/watch?v=PmoyarwEqtc[/embedyt]

 

[embedyt] https://www.youtube.com/watch?v=1wVz5cJ2lq8[/embedyt]

 

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.