Η Porsche γράφει ιστορία ακόμα μια χρονιά και στις δυο κατηγορίες GTE στον πιο σκληρό αγώνα αντοχής και ταχύτητας του πλανήτη. Στην κατηγορία pro, η Porsche 911 RSR με το νούμερο 92 ολοκλήρωσε την 86η έκδοση των 24ων Ωρών του Λε Μαν στην πρώτη θέση μετά από 344 γύρους. Το τρίο των οδηγών ήταν οι Kévin Estre (Γαλλία), Laurens Vanthoor (Βέλγιο) και ο Michael Christensen (Δανεία) κράτησαν την πρωτοπορία του αγώνα σχεδόν για ολόκληρο το 24ωρο για να μαζέψουν την 106η νίκη της Porsche εκεί.
Το δορυφορικό αυτοκίνητο (#91) το οποίο μοιράστηκαν οι Richard Lietz (Αυστρία), Frédéric Makowiecki (Γαλλία) και ο  Gianmaria Bruni (Ιταλία) έδεσαν την διπλή νίκη της Porsche στην κατηγορία GTE-Pro. Μάλιστα  ο Frédéric Makowiecki πάλεψε με έναν αντίπαλο μία ώρα και τριάντα λεπτά για να πάρει την δεύτερη θέση. Με τον θρίαμβο αυτό στην Γαλλία, η Porsche άνοιξε ακόμη περισσότερο την διαφορά της από τους αντιπάλους της στο πρωτάθλημα παγκόσμιο πρωτάθλημα WEC της FIA.

Το αυτοκίνητο #93 αντιμετώπισε μηχανικά προβλήματα που του κόστισαν θέσεις κατά την διάρκεια της νύχτας.  Οι Patrick Pilet (Γαλλία), Earl Bamber (Νέα Ζηλανδία) και ο Nick Tandy (Μεγάλη Βρετανία) έχασαν συνολικά 25 λεπτά για επιδιορθώσεις καταλήγοντας στην καρό σημαία στην ενδέκατη. Για τους Romain Dumas (Γαλλία), Timo Bernhard και Sven Müller (Γερμανοί και οι δυο), ο αγώνας τελείωσε μετά από επτά ώρες αφού το αυτοκίνητο τους (#94) εγκατέλειψε την νύχτα με ζημιά στις αναρτήσεις.

Η #77 Porsche της ομάδας Dempsey-Proton Racing γιόρτασε μία εντυπωσιακή νίκη στην κατηγορία GTE-Am. Με φοβερή οδήγηση, ο Matt Campbell (Αυστραλία) της ακαδημίας Porsche Young Professional, ο Christian Ried (Γερμανία) και ο Porsche Junior Julien Andlauer (Γαλλία) πέτυχαν την 107η νίκη της Porsche σε αυτή την κατηγορία. Στα, μόλις, 18 του χρόνια, ο Julien Andlauer έγινε ο νεαρότερος οδηγός που κερδίζει αυτή την κατηγορία του Le Mans.

Το δεύτερο αυτοκίνητο της Dempsey-Proton Racing team (#88) αντιμετώπισε ζημιά στις αναρτήσεις, ενώ η 911 (#99) των 510 ίππων της Proton Competition τερμάτισε στην τέταρτη θέση. Οι Porsche 911 RSR με τους αριθμούς 80 (Ebimotors) και 56 (Team Project 1) τερμάτισαν τον μαραθώνιο στην έκτη και έβδομη θέση αντίστοιχα. Η #86 Gulf Racing έπεσε πολύ πίσω μετά από ατύχημα στην αρχή του αγώνα μετά που πήγε θύμα άλλου ατυχήματος. Η ομάδα έτριξε όμως τα δόντια και έφερε το αυτοκίνητο στον τερματισμό στην δέκατη θέση.

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.