Pirelli:

Το 1929, πριν από 90 χρόνια, διοργανώθηκε για πρώτη φορά το Villa d’Este Concours d’Elegance, και νικητής αναδείχτηκε ένα Isotta Fraschini Tipo 8A με ελαστικά Pirelli Cord Superflex. Φέτος, η Pirelli επιστρέφει στις όχθες της Λίμνης Κόμο ως επίσημος εταίρος του πιο διακεκριμένου θεσμού κλασικών αυτοκινήτων, και εφοδιάζει με ελαστικά μερικά από τα πιο ελκυστικά εκθέματά του. Στον πολυτελή αύλειο χώρο της Villa, η  Pirelli παρουσιάζει κάποια μοντέλα ορόσημα στην ιστορία του αυτοκινήτου καθώς και τη συλλογή ελαστικών Collezione, που προορίζεται για κλασικά οχήματα.

Στο πέρασμα των δεκαετιών, πολλά έχουν αλλάξει σε αυτή τη διοργάνωση της Villa d’Este – αλλά το πάθος για αυτοκίνητα, φινέτσα και ανταγωνισμό παραμένει το ίδιο. Ωστόσο, πέρα από τις παραδοσιακές αξίες, διαφαίνεται ένα νέο ενδιαφέρον ως προς τη διαφύλαξη τους παρελθόντος σε συνδυασμό με το σεβασμό προς την αυτοκινητιστική κληρονομιά. Το στοιχείο αυτό είναι κάτι που δεν αφήνει αδιάφορη την Pirelli, όπως επιβεβαιώνεται με πολυάριθμους τρόπους. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η Pirelli Fondazione, η οποία επιμελείται της διαφύλαξης ντοκουμέντων, τεχνικών προδιαγραφών και άλλων κειμηλίων που αφηγούνται μία ιστορία 150 χρόνων. Αλλά οι προθέσεις της Ιταλικής φίρμας εκφράζονται κυρίως με την εντυπωσιακή γκάμα ελαστικών Pirelli Collezione που εκτίθεται στο Villa d’Este Concours: ελαστικά που συνδυάζουν ρετρό εμφάνιση με σύγχρονη τεχνολογία, επιτρέποντας στους ιδιοκτήτες να αξιοποιήσουν στο μέγιστο βαθμό τα κλασικά τους αυτοκίνητα. Αυτή τη στιγμή, η Pirelli Collezione διαθέτει ελαστικά για αυτοκίνητα της δεκαετίας του 1930 μέχρι τα σύγχρονα κλασικά της δεκαετίας του 2000.

Η οικογένεια Pirelli Collezione γεννήθηκε με στόχο τη διαφύλαξη της λειτουργικότητας των κλασικών αυτοκινήτων στο δρόμο,  με τη δημιουργία ελαστικών διπλής χρήσης, που διατηρούν μεν την αρχική τους εμφάνιση και δυναμική συμπεριφορά, αλλά είναι αποδοτικότερα και ασφαλέστερα συγκριτικά με τα ελαστικά της τότε εποχής, χάρη στη σύγχρονη τεχνολογία και τις διαδικασίες παραγωγής. Η γκάμα ξεκινά με το θρυλικό ελαστικό Stella Bianca που λανσαρίστηκε για πρώτη φορά το 1927, και ακολουθεί το Stelvio που επέστρεψε το 2018 ως αποκλειστικός εξοπλισμός της Ferrari 250 GTO: του πιο ακριβού αυτοκινήτου στον κόσμο. Άλλα ελαστικά της συλλογής Collezione περιλαμβάνουν τα CA67 (1955), CN72 (1964), CN36 (1968), CN12 (1968), Cinturato P7 (1974), P5 (1977), P Zero (1984) και P700-Z (1988). Σε όλη τη διαδικασία εξέλιξης αυτών των ελαστικών, οι μηχανικοί της Pirelli χρησιμοποίησαν τις παραμέτρους οχημάτων που είχαν στη διάθεσή τους οι αρχικοί σχεδιαστές. Αυτό βοηθά στη δημιουργία ελαστικών που λειτουργούν αποδοτικά με το αρχικό σετάρισμα μηχανικών μερών και αναρτήσεων, ενώ παράλληλα αξιοποιούνται οι τελευταίες εξελίξεις στην τεχνολογία ελαστικών. Το αποτέλεσμα είναι ένα μίγμα επιδόσεων, στυλ και αυθεντικότητας. Για τη δημιουργία τέτοιων ελαστικών, οι φωτογραφίες της Pirelli Fondazione ήταν ουσιαστικής σημασίας. Οι τεχνικές που χρησιμοποιήθηκαν για την κατασκευή τους είναι παρόμοιες με τις αντίστοιχες που εφαρμόζονται για την παραγωγή των ελαστικών του μηχανοκίνητου αθλητισμού στο εργοστάσιο στο Izmit, Τουρκία. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να προμηθεύονται τέτοια ελαστικά από εξειδικευμένους εμπόρους από όλο τον κόσμο, αλλά και τα καταστήματα ναυαρχίδες P Zero World της Pirelli (σε Λος Άντζελες, Μόναχο, Μονακό, Ντουμπάι και σύντομα στη Μελβούρνη).

 

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.