Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Στατιστικής Υπηρεσίας για τον μήνα Ιούλιο, η Hyundai κατέλαβε την πρώτη θέση σε συνολικές πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων, με την διάθεση 200 αυτοκινήτων και μερίδιο αγοράς 13%. Οι πωλήσεις αφορούν κυρίως το δημοφιλέστατο SUV της Hyundai, TUCSON, καθώς και το νέο, μικρότερο ΚΟΝΑ, το i30, το i20 και το i10. Ο ρυθμός πωλήσεων της Hyundai είναι συνεχόμενα ανοδικός και αναμένεται να ενταθεί ακόμα περισσότερο με την άφιξη των νέων εκδόσεων, σχεδόν σε όλα τα μοντέλα της εταιρείας. Το TUCSON είχε πρόσφατα ανακηρυχθεί ως το πιο δημοφιλές οικογενειακό SUV στην Γερμανία, από τους αναγνώστες της εφημερίδας Bild am Sonntag, αφήνοντας πίσω 16 ανταγωνιστές.

Το Hyundai KONA, που αποτελεί την προτίμηση των νεαρών ηλικιών κυρίως, απέσπασε την τιμητική διάκριση Red Dot Design Award τον περασμένο Μάρτιο.

Οι διακρίσεις για τη Hyundai διαδέχονται η μια την άλλη, ενώ οι επιτυχίες της αγωνιστικής ομάδας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι WRC 2019 έρχονται να προσθέσουν στην αξιοπιστία της μάρκας. Η Hyundai, που ιδρύθηκε το 1967, συγκαταλέγεται στις τέσσερεις μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες παγκόσμια και αυτοκίνητά της κυκλοφορούν σε άνω των 200 χωρών. Με προσωπικό άνω των 11.000 εργαζομένων, η Hyundai έχει διαθέσει περισσότερα από 4.5 εκατομμύρια αυτοκίνητα παγκόσμια.

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.