Ferrari:

FerrariΨάχνετε για έξυπνες επενδυτικές ευκαιρίες το 2020; Λοιπόν, δώστε προσοχή – κοιτάξτε λίγο μια πιθανή επένδυση προς μια Ferrari, καθώς η ιταλική εταιρεία στέφθηκε ως η πιο ισχυρή μάρκα παγκοσμίως από τη Brand Finance, έναν από τους κορυφαίους ανεξάρτητους οργανισμούς αξιολόγησης και συμβούλους στρατηγικής. Η τελευταία ετήσια έκθεση του οργανισμού δίνει στην εταιρεία του Cavalino Rampante ένα αποτέλεσμα 94,1 βαθμών από τους 100 που βασίζονται στον Δείκτη Ισχύς Μάρκας (BSI). Μόνο 12 εμπορικά σήματα συνολικά από όλες τις βιομηχανίες έχουν την υψηλότερη κατάταξη ΑΑΑ+ και η Ferrari είναι η κορυφαία όλων.

«Η ενσωμάτωση της πολυτέλειας, η Ferrari συνεχίζει να θαυμάζεται σε ολόκληρο τον κόσμο, και η εξαιρετική δύναμη της επωνυμίας της αντανακλά αυτό το γεγονός», σχολιάζει ο David Haigh, Διευθύνων Σύμβουλος της Brand Finance. «Δεν είναι περίεργο ότι πολλοί καταναλωτές, οι οποίοι ποτέ δεν θα μπορούσαν να είναι κάτοχοι ενός αυτοκινήτου της Ferrari, θέλουν μια τσάντα ή ένα ρολόι που να φέρει στο επάνω μέρος το άλογο, αλλά είναι επίσης σημαντικό να παραμείνει η διοίκηση της εταιρείας στο τιμόνι του μέλλοντος της μάρκας και να διατηρήσει αποκλειστική τοποθέτηση του σήματος και την παραγωγή αδειών χρήσης του θρυλικού αλόγου.»

FerrariΗ Ferrari κερδίζει το βραβείο για δεύτερη συνεχή χρονιά, κερδίζοντας 94,8 πόντους από τα 100 το 2019 και αφήνοντας πίσω της άλλες 14 μάρκες, συμπεριλαμβανομένων των McDonalds, της Coca-Cola,  Lego και της Disney. Την περασμένη χρονιά, η αξία του εμπορικού σήματος της εταιρείας αυξήθηκε κατά 9% στα 9,1 δισεκατομμύρια δολάρια, ενισχυμένη από τις θετικές πωλήσεις και τη συνολική ισχύ της επωνυμίας.

Η Ferrari ανακοίνωσε πέντε νέα μοντέλα το 2019, μεταξύ των οποίων τις SF90 Stradale και Ferrari Roma, που στόχευαν σε νέα τμήματα της αγοράς, και θα βοηθήσουν την εταιρεία να αναπτυχθεί ακόμη περισσότερο το 2020. Εν τω μεταξύ, η εταιρεία καθιέρωσε επίσης συμφωνία κατασκευής με τον όμιλο Giorgio Armani για μπλουζάκια, γυαλιά ηλίου και αρκουδάκια με το σήμα της Ferrari.

 

Πάθος, αφοσίωση και εμπειρία σε ό,τι αφορά τον κόσμο του αυτοκίνητου χαρακτηρίζουν την πορεία του Πέτρου Σουτζιή, τα 30 και πλέον χρόνια του, στο χώρο των ΜΜΕ. Τα ίδια χαρακτηριστικά θα έχει και το autokinito.com.cy, το οποίο στοχεύει να γίνει το σημείο αναφοράς για όλους όσους αγαπούν το αυτοκίνητο, το μηχανοκίνητο αθλητισμό ή ενδιαφέρονται για την αγορά αυτοκινήτου στην Κύπρο και στον κόσμο.