Ferrari:

FerrariΨάχνετε για έξυπνες επενδυτικές ευκαιρίες το 2020; Λοιπόν, δώστε προσοχή – κοιτάξτε λίγο μια πιθανή επένδυση προς μια Ferrari, καθώς η ιταλική εταιρεία στέφθηκε ως η πιο ισχυρή μάρκα παγκοσμίως από τη Brand Finance, έναν από τους κορυφαίους ανεξάρτητους οργανισμούς αξιολόγησης και συμβούλους στρατηγικής. Η τελευταία ετήσια έκθεση του οργανισμού δίνει στην εταιρεία του Cavalino Rampante ένα αποτέλεσμα 94,1 βαθμών από τους 100 που βασίζονται στον Δείκτη Ισχύς Μάρκας (BSI). Μόνο 12 εμπορικά σήματα συνολικά από όλες τις βιομηχανίες έχουν την υψηλότερη κατάταξη ΑΑΑ+ και η Ferrari είναι η κορυφαία όλων.

«Η ενσωμάτωση της πολυτέλειας, η Ferrari συνεχίζει να θαυμάζεται σε ολόκληρο τον κόσμο, και η εξαιρετική δύναμη της επωνυμίας της αντανακλά αυτό το γεγονός», σχολιάζει ο David Haigh, Διευθύνων Σύμβουλος της Brand Finance. «Δεν είναι περίεργο ότι πολλοί καταναλωτές, οι οποίοι ποτέ δεν θα μπορούσαν να είναι κάτοχοι ενός αυτοκινήτου της Ferrari, θέλουν μια τσάντα ή ένα ρολόι που να φέρει στο επάνω μέρος το άλογο, αλλά είναι επίσης σημαντικό να παραμείνει η διοίκηση της εταιρείας στο τιμόνι του μέλλοντος της μάρκας και να διατηρήσει αποκλειστική τοποθέτηση του σήματος και την παραγωγή αδειών χρήσης του θρυλικού αλόγου.»

FerrariΗ Ferrari κερδίζει το βραβείο για δεύτερη συνεχή χρονιά, κερδίζοντας 94,8 πόντους από τα 100 το 2019 και αφήνοντας πίσω της άλλες 14 μάρκες, συμπεριλαμβανομένων των McDonalds, της Coca-Cola,  Lego και της Disney. Την περασμένη χρονιά, η αξία του εμπορικού σήματος της εταιρείας αυξήθηκε κατά 9% στα 9,1 δισεκατομμύρια δολάρια, ενισχυμένη από τις θετικές πωλήσεις και τη συνολική ισχύ της επωνυμίας.

Η Ferrari ανακοίνωσε πέντε νέα μοντέλα το 2019, μεταξύ των οποίων τις SF90 Stradale και Ferrari Roma, που στόχευαν σε νέα τμήματα της αγοράς, και θα βοηθήσουν την εταιρεία να αναπτυχθεί ακόμη περισσότερο το 2020. Εν τω μεταξύ, η εταιρεία καθιέρωσε επίσης συμφωνία κατασκευής με τον όμιλο Giorgio Armani για μπλουζάκια, γυαλιά ηλίου και αρκουδάκια με το σήμα της Ferrari.

 

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.