Abarth 124 Rally:

H Abarth, μετά από δύο επιτυχημένες σεζόν στην κατηγορία R-GT class της FIA, αναβαθμίζει το 124 Rally για το φετινό πρωτάθλημα. Μετά από μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα δοκιμών οι τεχνικοί της Abarth προχώρησαν σε  βελτιώσεις σε απόδοση και στήσιμο. Ειδικά το δεύτερο έγινε για να είναι πιο φιλικό σε ρυθμίσεις ανάλογα με τις προτιμήσεις του εκάστοτε οδηγού.

Η ροπή του κινητήρα αυξήθηκε στις χαμηλές στροφές ενώ διαθέτει και καλύτερη απόκριση του γκαζιού. Νέα είναι και η ρύθμιση του διαφορικού ενώ το Traction Control απέκτησε τέσσερα προγράμματα (High, Medium, Low Grip, Wet) τα οποία επιλέγονται από το τιμόνι. Προγράμματα που επεμβαίνουν στον κινητήρα και τη ροπή. Το κιβώτιο ταχυτήτων ανεβάζει ταχύτητες πιο γρήγορα ενώ το κατέβασμα γίνεται πιο ομαλά ώστε να αποτραπεί το κλείδωμα του πίσω άξονα, το οποίο μπορεί να επιτευχθεί εύκολα με το πιο αποτελεσματικό χειρόφρενο. Η Abarth επενέβη και το στήσιμο του αυτοκινήτου, βελτιώνοντας την πρόσφυση στην άσφαλτο.

Για τις χωμάτινες διαδρομές, η εταιρεία προσφέρει ένα νέο ειδικό πακέτο που περιλαμβάνει αύξηση της απόστασης από το έδαφος κατά 40 mm, μεγαλύτερη διαδρομή της ανάρτησης και νέα δισκόφρενα για χωμάτινα ελαστικά.

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.